English

علی بامشکی:

انتخابات شورای شهر مشهد با ۸۳۸ نفر داوطلب نهایی شد

علی بامشکی رییس هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های شهرستان مشهد بیان کرد: از مجموع هزار و ۶۲ داوطلب ثبت نام شده در حوزه انتخابیه شهرستان مشهد، و پس از بررسی اعتراضات و شکایات انجام شده، تعداد ۸۳۸ نفر نهایی شدند.

انتخابات شورای شهر مشهد با ۸۳۸ نفر داوطلب نهایی شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی بامشکی رییس هیات نظارت بر انتخابات شورا‌های شهرستان مشهد اعلام کرد: ۸۳۸ نفر، آخرین تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده شهرستان مشهد و صلاحیت ۲۲ داوطلب دیگر انتخابات شورای شهر مشهد تایید شد و با پایان بررسی اعتراضات داوطلبان رد صلاحیت شده شورای اسلامی شهر در هیات عالی نظارت استان در مجموع صلاحیت ۲۵ نفر دیگر در شهرستان مشهد تایید شد که ۲۲ نفر از این تعداد مربوط به شهر مشهد است.

 سیدعلی بامشکی در ادامه افزود: به موجب تبصره سه ماده ۵۳ و ماده ۵۴ آیین نامه اجرایی، کار بررسی اعتراض داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات‌های اجرایی و هیات‌های نظارت شهرستان‌ها طی ۱۰روز گذشته در هیات عالی نظارت استان انجام و روز ۲۱ اردیبهشت ماه نظر قطعی و نهایی مطابق تبصره چهار ماده ۵۳ و ماده ۵۵ آیین نامه اجرایی شورای شهر توسط این هیات به فرمانداری‌ها اعلام شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در شهرستان مشهد از مجموع ۱۸۹ داوطلب رد صلاحیت شده در هیات اجرایی و نظارت ۱۵۲نفر اعتراض خود را به هیات عالی نظارت استان ارسال کرده بودند که پس از انجام بررسی‌ها ۲۵نفر تایید صلاحیت شدند و اعتراض ۱۲۷نفر وارد دانسته نشد و نظر قبلی در خصوص این افراد تایید گردید.

 رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شهرستان مشهد گفت: همچنین از میان ۲۵داوطلب تایید صلاحیت شده در این شهرستان ۲ نفر مربوط به شهر احمدآباد و یک نفر نیز مربوط به شهر رضویه است.

وی در ادامه افزود: انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸خرداد ماه امسال همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

 با مشکی در خاتمه گفت: بر اساس اعلام استانداری خراسان رضوی پس از انجام فرایند تایید صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستان از مجموع هزار و ۶۲ داوطلب ثبت نام شده ۸۱۳ نفر تایید صلاحیت شدند که با افزودن شدن ۲۵داوطلب تایید صلاحیت شده در مرحله رسیدگی به شکایات، شمار داوطلبان تایید صلاحیت در مشهد  به ۸۳۸ نفر افزایش یافت.

 لازم به ذکر است که: شهرستان مشهد با سه شهر مشهد، رضویه و ملک آباد حدود ۴۰۰روستا و ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه