English

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران خبر داد:

رشد قابل قبول ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس معارف مازندران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران گفت: آموزش و پرورش مازندران نسبت به میانگین کشوری در تعداد جذب دانش‌آموزان در مدارس معارف رشد خوبی داشته است.

رشد قابل قبول ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس معارف مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حجت الاسلام والمسلمین ناصر شکریان در جلسه وبیناری که با حضور رؤسا و مدیران شهرستان‌ها و مناطق در خصوص مدارس معارف برگزار شده بود ضمن تأکید بر اهمیت مدارس معارف که با نام‌های صدرا و شهید مطهری در سطح استان در حال فعالیت هستند، اظهار داشت: آموزش و پرورش مازندران همواره در زمینه بهبود عملکرد مدارس معارف اهتمام لازم را داشته و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

وی با اشاره به رشد بسیار خوب آموزش و پرورش مازندران در جذب دانش‌آموزان در مدارس معارف، ادامه داد: آموزش و پرورش مازندران نسبت به میانگین کشوری در تعداد جذب دانش‌آموزان در مدارس معارف رشد خوبی داشته و امیدواریم این روند صعودی هم در سالهای تحصیلی آینده ادامه دار باشد.

مدیرکل تبلیغات مازندران به اهمیت اطلاع رسانی در ارتباط با مدارس معارف پرداخت و گفت: آموزش و پرورش با توجه به ظرفیت های بالایی که در زمینه اطلاع رسانی، از قبیل جامعه هدف بالا و هم چنین ارتباط تنگاتنگ با خانواده ها و به ویژه شبکه دانش‌آموزی شاد می تواند در معرفی هرچه بهتر این مدارس در نزد خانواده ها به خوبی ایفای نقش کند.

وی با بیان برخی از مشکلات موجود در این مدارس تصریح کرد: در سال جاری به دلیل بیماری کرونا مشکلات متعددی برای مدارس به وجود آمد که با همکاری و هم افزایی آموزش و پرورش مازندران برخی از این مشکلات مرتفع شد ولی همچنان با توجه به اقدامات صورت گرفته مدارس سطح استان نیازمند توجه بیشتر در برخی از مسائل است.

حجت الاسلام شکریان افزود: ارزیابی مستمر از مدارس معارف می تواند باعث ایجاد انگیزه در این مدارس شود و همچنین نشست های فصلی در مدارس هم می تواند در برون رفت و پیدا کردن راه حل مشکلات مفید واقع شود.

وی با اشاره به وضعیت ظاهری برخی از مدارس و همچنین پوشش جغرافیایی مدارس در سطح استان بیان داشت: برخی از مدارس معارف در سطح استان نیاز به بازسازی دارند که در این زمینه امیدواریم که از سوی آموزش و پرورش مازندران و اداره نوسازی مدارس این امر مورد پیگیری قرار بگیرد و در شهرستان های بهشهر و تنکابن این ظرفیت وجود دارد که مدارس معارف نیز در آنها تأسیس شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه