English

ارائه خدمات به بیش از ۱۳ هزار اتفاق در حوزه آب و فاضلاب

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنندج گفت: بیش از 13 هزار و 700 حادثه آب و فاضلاب طی سال گذشته در شهرستان سنندج رفع اتفاق شد.

ارائه خدمات به بیش از 13 هزار اتفاق در حوزه آب و فاضلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، مازیار سهراب نژاد بعداز ظهر امروز دوشنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران رسانه های استان اظهار کرد: در سال گذشته هفت هزار و 784 حادثه در بخش آب و پنج هزار و 937 حادثه در بخش فاضلاب توسط همکاران این امور رفع شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنندج گفت: از مجموع اتفاقات برطرف شده در بخش آب بیشترین حادثه در شهریور ماه بوده است که در این یکماهه 1500 حادثه رفع شده است.

وی افزود: کمترین اتفاق پیش آمده در این بخش طی سال گذشته مربوط به اسفندماه با 246 مورد بوده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنندج تصریح کرد: در بخش فاضلاب نیز بیشترین اتفاق مربوط به آبان ماه با 707 مورد بوده است؛ ضمن آنکه کمترین حادثه رخ داده بخش فاضلاب در سال گذشته مربوط به فروردین ماه بود که 355 حادثه برطرف گردید.

سهراب نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به 7 هزار و 784 حادثه رفع شده بخش آب و 5 هزار و 937 حادثه بخش فاضلاب، در مجموع سال گذشته 13 هزار و 721 حادثه در این دو بخش توسط پرسنل واحد اتفاقات آبفا سنندج رفع اتفاق شده است.

وی در پایان با اشاره به ضرورت جلوگیری از هدررفت آب از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه حادثه در بخش آب و فاضلاب موارد را در اسرع وقت به شماره تلفن 122 آبفا کردستان اعلام نمایند تا در کوتاهترین زمان نسبت به رفع آن اقدام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه