English

در راستای رفع مشکل افت فشار و نوسانات آب؛

پروژه خطوط انتقال آب و فاضلاب سنندج به زودی به بهره برداری می رسد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنندج گفت: با بهره برداری از خطوط انتقال آب و فاضلاب شهر سنندج ، مشکل نوسان فشار آب حل خواهد شد.

پروژه خطوط انتقال آب و فاضلاب سنندج به زودی به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، مازیار سهراب‌نژاد پیش از ظهر امروز  با اعلام این خبر در گفت‌وگو با رسانه ها اظهار داشت: ساکنان بخشی از مناطق واقع در شمال شرقی شهر، شامل شهرک‌های ورمقانی، احمدی، کانی کوزله و غیره به دلیل عدم اجرای شبکه های آب و فاضلاب و خطوط انتقال آب در گذشته توسط تعاونی های مسکن، از افت فشار و نوسانات آب در برخی روزها گلایه‌مند بودند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنندج با بیان اینکه به دلیل افزایش جمعیت و ساخت شهرک‌های جدید در این منطقه، شبکه موجود ظرفیت تأمین آب این شهرک‌های جدید را نداشت، افزود: اما با توجه به منشور اخلاقی شرکت و تأکیدات مدیرعامل آبفا کردستان مبنی بر خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر با اولویت رضایتمندی شهروندان، به منظور رفع این مشکل، پروژه اجرای خط انتقال آب، برای تحت پوشش قرار دادن این شهرک‌ها از جمله شهرک احمدی، ورمقانی و مناطق مرتفع آن در دستور اجرا قرار گرفت.

وی عنوان کرد: پروژه اجرای خط انتقال مناطق یاد شده در سایز 315 میلیمتر از جنس پلی اتیلن و به طول 1550 متر در حال انجام است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: باشیوع بیماری کرونا در سالجاری و تعطیلی بازارها در تأمین قطعات و تجهیزات مورد نیاز اجرای این پروژه دچار مشکل شدیم، اما با این حال پروژه به شکل امانی و حتی در ایام تعطیلات نوروز توسط پرسنل آبفا ادامه پیدا کرد.

سهراب‌نژاد با بیان اینکه با بازگشایی بازارها امکان تأمین قطعات مانده مورد نیاز پروژه فراهم خواهد شد، ابراز امیدواری کرد با تکمیل پروژه در آینده نزدیک شاهد رفع مشکل افت فشار و نوسانات آب در این مناطق و رضایتمندی شهروندان باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه