English

شهروندان سنندجی جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه نکنند

رییس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج گفت: درب‌های آرامستان بهشت محمدی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و ایام عید فطر بسته است.

شهروندان سنندجی جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه نکنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، عباس کریمیان صبح امروز دوشنبه با اعلام این خبر در گفت‌وگو با اصحاب رسانه اظهار کرد: شهروندان هرساله براساس سنت دیرینه در روزهای پایانی ماه رمضان و منتهی به عید فطر جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه می‌کنند. 

رییس سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج عنوان کرد: در یک سال گذشته بواسطه شیوع ویروس کرونا امکان مراجعه به آرامستان و زیارت اهل قبور وجود نداشته است. 

وی گفت: بر اساس دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و در راستای کاهش شیوع این ویروس منحوس و جلوگیری از تجمع شهروندان زیارت اهل قبور برای شهروندان در یک سال گذشته ممنوع بوده است. 

کریمیان از بسته بودن درب‌های آرامستان بهشت محمدی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و منتهی به عید فطر خبر داد و اعلام کرد: شهروندان سنندجی در روزهای پایانی ماه رمضان جهت زیارت اهل قبور به آرامستان بهشت محمدی مراجعه نکنند چرا که درب های آرامستان همچنان بسته است. 

وی از شهروندان سنندجی درخواست کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری و جهت حفظ سلامتی خود و اطرافیان از مراجعه و تجمع در پشت درب‌های آرامستان خودداری نمایند. 

کریمیان تصریح کرد: تمامی کارکنان سازمان آرامستان جهت انجام امور کفن و دفن و تسغیل اموات  در آماده باش به سر می‌برند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه