English

مصطفی خاکسار قهرودی:

ممنوعیت استفاده از عناوین خادم و خادمیاری آستان مقدس رضوی در تبلیغات انتخابات

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اعلام کرد: هم اکنون بیش از ۶ هزار خدمه حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) خدمت می‌کنند و استفاده از این عناوین در تبلیغات انتخاباتی مطابق مقررات داخلی آستان قدس رضوی تخلف محسوب می شود.

ممنوعیت استفاده از عناوین خادم و خادمیاری آستان مقدس رضوی در تبلیغات انتخابات

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: خادمان و خادمیاران حرم مطهر رضوی که در شهرستان‌های مختلف برای شرکت در فرآیند انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند مجاز به استفاده از عناوین خادمی و خادمیاری در تبلیغات انتخاباتی نیستند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اضافه کرد: با توجه به جایگاه والا و ارزشمند خدمت در آستان ملکوتی حضرت امام رضا(ع) در قلوب مردم ولایتمدار ایران اسلامی، با تأکید تولیت  آستان قدس رضوی برای پرهیز از هرگونه شائبه سیاسی این تصمیم گرفته شده و به دفاتر استانی نیز ابلاغ شده است.

خاکسار قهرودی متذکر شد: هم اکنون بیش از ۶ هزار خدمه به صورت رسمی، افتخاری و تشرفی و بیش از ۱۰۰ هزار خادم یار در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) خدمت می‌کنند و استفاده از این عناوین در تبلیغات انتخاباتی مطابق مقررات داخلی آستان قدس رضوی تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه