English

قاضی عسگر در عملیات اجرایی نخستین مزرعه رمز ارز در فریدن خبر داد:

احداث نیروگاه‌های بادی در شهرک صنعتی داران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از احداث نیروگاه‌های بادی در شهرک صنعتی داران خبر داد.

احداث نیروگاه‌های بادی در شهرک صنعتی داران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید حسن قاضی عسگر در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه به دنبال ایجاد صنایع کم آب و دانش بنیان هستیم، گفت:استان اصفهان با کمبود آب مواجه است و ما به دنبال ایجاد صنایع کم آب و دانش بنیان هستیم .اما در تولید برق در حال حاضر شرایط نسبتا خوبی داشته و حتی در برخی شهرها مانند سمیرم و همین فریدن تولید برق زیاد همدهست وسرمایه گذاری در صنعت ارز دیجیتال مشکلی در افت یا مصرف برق برای مردم ایجاد نمی کند.

وی ادامه داد: ما در استان اصفهان دنبال سرمایه گذار هستیم و می خواهیم نیروگاه‌های بادی و کارخانه تولید ساعت و یا حتی صنایع غذایی پودر سیب زمینی را در این شهرک ایجاد کنیم.

قاضی عسگر با ابراز خرسندی از احداث مزرعه رمز ارز در کشور ودر منطقه فریدن گفت:از این اتفاق احداث  اولین شهرک رمز ارز کشور در فریدن خرسند هستیم و در آینده نیز کلنگ شهرک صنعتی خصوصی فلزات گرانبها و سنگ های قیمتی و شیمی پاک و کیف و کفش و پوشاک را خواهیم داشت تا ارزش افزوده در استان ایجاد شود.

‌وی ادامه داد: با ایجاد نیروگاه های بادی و خورشیدی این شهرستان را به عنوان یک شهرستان با صنعت سبز معرفی می کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: ما ازدولت انتظار داریم برخی یارانه های غیر ضروری کاسته و از این صنایع حمایت کنند.

حسن قاضی عسگر با اشاره به صحبت های قبلی خود در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: منظور ما از اینکه اگر شده برای تامین روشنایی شمع روشن کنیم اما باید ارز دیجیتال تولید کنیم، این است که تولید ارز دیجیتال به دلیل ارز آوری بالا و آلودگی حداقلی از مصرف روزانه برق برای ما سودآور تر است.لذا باید از سرمایه گذاری های وابسته به صنعت آب کم و به سمت تکنولوژی ها و صنعت پاک حاصل از برق که نیاز به مصرف انرژی کمتری دارد،رفت.

وی در ادامه ماینرها و استخراج کنندگان غیر قانونی را سبب افت فشار شبکه دانست و اظهار داشت در خصوص مشکلات قطعی برق و ایجاد مزرعه رمز ارز باید این نکته را متذکر شویم که کافی است دیسپاچینگ اداره برق مصرف مازاد را هشدار دهد وما از مازاد برق استفاده می کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در پایان گفت:ما ازدولت انتظار داریم ازبرخی یارانه های غیر ضروری کاسته و از صنایع پاک حاصل از تولید برق حمایت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه