English

نصرالله پژمانفر:

خودزنی آقایان جهانگیری و ظریف، کشتی سوراخ اصلاح طلبان را به حرکت در نمی‌ آورد

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح طلبان صادقانه به مردم بگویندکه چرا در این ۱۶ سال که قدرت در دستانشان بوده اقدامی جهت رفاه مردم نکرده اند.

خودزنی آقایان جهانگیری و ظریف، کشتی سوراخ اصلاح طلبان را به حرکت در نمی‌ آورد

به گزارش خبرگزاری موج، نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اصلاح طلبان سرمایه گذاری را برای دولت آقای روحانی کرده اند که نتیجه اش در این هشت سال مشهود است و این امر غلطی است که بخواهیم اصلاحات را از دولت تفکیک کنیم.

وی ادامه داد: این‌ها با هم یکی هستند یعنی کشتی این جریان به گل نشسته و درحال دست و پا زدند تا این کشتی را با هر امکانی به آب برگردانند یا حداقل بتوانند در دولت بعدی نقش اپوزسیون خود را شکل دهند.

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: حتی طوری شده که این افراد حاضر هستند جناح خود را قربانی کنند تا در قدرت باقی بمانند، زیرا قدرت برایشان مهم است و اگر بخواهند با همین دست فرمان جلو بروند آن جایگاه حداقلی هم که در بین طرفدارانشان دارند را از دست می‌دهند.

پژمانفر تصریح کرد: معاون اولی یک دولت دارای اختیارات زیادی است و اگر امکان کار کردن در آن قدرت نیست نباید در آن صندلی نشست، ولی اگر با این تفاسیر بخواهد بر این صندلی بنشیند آن فرد یک فرد منفعت طلب و جاه طلبی است شاید برای این منفعت طلبی دلیل بیاورد، اما چرا باز اصرار دارد در قدرت بمانند؟.

وی با اشاره به خودزنی اصلاح طلبان ، بیان کرد: با این خودزنی آقایان جهانگیری و ظریف ، کشتی سوراخ اصلاح طلبان به حرکت در نمی‌آید بلکه با این حرکات بیشتر به سمت غرق شدن می روند.

این نماینده مردم در مجلس افزود: جریان اصلاحات درحال پوست اندازی است یعنی از این جریان در گذشته یک صدا بیرون می‌آمد، اما اکنون چند صدا از این جریان بیرون می‌آید که باعث این اتفاق سیاست‌های غلط این جریان است.

پژمانفر تاکید کرد: اکثر افراد جریان اصلاحات هم از بازی‌های صورت گرفته در این جریان خسته شده اند، زیرا کسانی که به اسم اصلاحات دنبال قدرت گرفتن و موقعیت‌های اجتماعی بودن هیچ خدمتی هم به مردم نکردند و فقط به دنبال منفعتشان بودند از این رو درحال فاصله گیری از این جریان هستند.

وی گفت: این چند دستگی باعث شده است که شکاف بین جریان اصلاحات عمیق‌تر شود از این رو هرکسی درصدد است تا خود را از این غرق شدن نجات دهد قطعا نجات آن‌ها صادقانه صحبت کردن با مردم است که چرا در این ۱۶ سال که قدرت در دستانشان بوده اقدامی جهت رفاه مردم نکرده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی