English

حمید شهبازی:

هیچ سالن اختصاصی کبدی در شهر اصفهان وجود ندارد

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: هیچ سالن اختصاصی رشته کبدی در شهر اصفهان و سطح استان وجود ندارد.

هیچ سالن اختصاصی کبدی در شهر اصفهان وجود ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه سالن اختصاصی رشته کبدی در شهر اصفهان و سطح استان وجود ندارد ، بیان داشت: درصورتیکه شهرهایی مانند سمنان و قم چند سالن استاندارد برای رشته کبدی دارند.

وی با اشاره  به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی فعالیت‌های رشته کبدی در سطح استان بر اولیــــــن ارتقای سطح فنی و استعدادیابی در شهرستان‌ها تاکید کرد.

 این مقام مسئول درخصوص وضعیت سخت‌افزاری کبدی در استان افزود: در شهر اصفهان و سطح استان هیچ سالن اختصاصی این رشته وجود ندارد، درحالی‌که شهرهایی مثل سمنان و قم چند سالن استاندارد کبدی دارند.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان با بیان اینکه از اداره‌کل ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی درخواست کرده نامه سازمان بازرسی را به او نشان بدهند، افزود: رؤیت این نامه حق اوست؛ اما با وجود پیگیری‌های زیاد این اتفاق رخ نداده است.

شهبازی با گلایه از اینکه اداره ورزش و جوانان استان اصفهان او را در جریان نامه سازمان بازرسی قرار نداده است، گفت: اگر او را مطلع می‌کردند، روند کار به طور دیگری می‌شد، مجمع انتخاباتی هیئت کبدی استان با هماهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی برگزار شده و من به عنوان کاندیدا هیچ نقشی در چینش اعضای مجمع نداشته‌ام، چرا باید چنین برخوردی صورت گیرد.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان با اشاره به اینکه هیئت‌های ورزشی بازوان اجرایی اداره‌کل هستند، تصریح کرد: به عنوان رئیس هیئت، ریالی درآمد از کار در هیئت ندارم و افتخاری کار می‌کنم، ضمن اینکه باید از وقت و هزینه خودم برای پیشبرد امور هیئت استفاده کنم و برخوردی که با من داشته‌اند، نهایت کم‌لطفی است و توقع داشتم مرا هم در جریان اتفاقات بگذارند.

 وی خاطرنشان کرد: از طریق خبر سایت اداره‌کل در جریان ثبت‌نام از کاندیداهای هیئت قرار گرفته است، اگر مجمع بد چیده شده،‌ چه تقصیری متوجه من است، من که حتی حق رأی هم نداشتم و مجمع هم تک‌ کاندیدا نبود ما همه تابع قانون هستیم؛ اما با رعایت تشریفات، نباید با این رفتارها شخصیت افراد را له کنیم و ورزشکاران را بی‌انگیزه کنیم.

حمید شهبازی ادامه داد: اگر مشکلی در ریاست من بر هیئت وجود داشت، چرا بعد از یک سال و نیم برای آن تصمیم گرفتند، پس از انتخابات، عده‌ای که دنبال سهم‌خواهی بودند، کار را به حکمیت کشاندند و مسئولان در جلسه حکمیت بر صحت انتخابات تأکید کردند اما اگر حالا تصمیم به تغییر من گرفته‌اند، باید تشریفات اداری و فرایند قانونی آن انجام شود.

وی با بیان اینکه در اساسنامه هیئت‌های ورزشی حضور حداقل 17 و حداکثر 19 عضو در نظر گرفته شده و تنها گفته شده دو نفر از نماینده‌های باشگاه‌های استان و هیچ توضیح دیگری داده نشده است، گفت: در مجمع انتخاباتی هیئت نمایندگان باشگاه‌های ورزش کارگران و سپاهان حق رأی داشتند، البته در این رشته هیچ باشگاهِ بامجوزی، فعالیت ندارد.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان در ارتباط با اهداف هیئت کبدی اظهار کرد: اهداف هیئت‌های ورزشی متأثر از برنامه فدراسیون‌هاست و استعدادیابی و پرورش استعدادها و همچنین تأمین زیرساخت‌های موردنیاز از مهم‌ترین اولویت‌های درنظرگرفته‌شده بود و می‌خواستیم یک سالن کبدی در اصفهان و یک سالن کبدی در دولت‌آباد احداث کنیم، با این حال، برای اینکه تا زمان احداث سالن، ورزشکاران ما مشکل بی‌سالنی نداشته باشند، با مساعدت شهرداری اصفهان، سالنی در اختیار ورزشکاران کبدی قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه