English

سرپرست هیئت کبدی استان اصفهان خبر داد؛

برگزاری مسابقات کبدی یادواره شهدای یگان ویژه به میزبانی اصفهان

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: این هیئت بواسطه همکاری با فرماندهی نیروهای یگان ویژه ، اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری اصفهان مسئولیت برگزاری این مسابقات را برعهده خواهد داشت.

برگزاری مسابقات کبدی یادواره شهدای یگان ویژه به میزبانی اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حمید شهبازی اظهار کرد:با اشاره به انعقاد توافقنامه ای بین فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی و فرماندهی نیروهای یگان ویژه کشور، اظهار کرد: استان اصفهان میزبان مسابقات کشوری کبدی ساحلی کشور یادواره شهدای یگان های ویژه خواهد بود.

وی ادامه داد: هیئت کبدی استان اصفهان بواسطه همکاری با فرماندهی نیروهای یگان ویژه ، اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری اصفهان مسئولیت برگزاری این مسابقات را برعهده خواهد داشت. مسابقات کبدی یادواره شهدای یگان ویژه قرار بود در هفته نکوداشت اصفهان برگزار شود اما به دلیل برخی مشکلات اجرای برنامه ها به هفته جاری موکول شد.

سرپرست هیئت کبدی استان اصفهان، تصریح کرد: تیم های یگان‌های ویژه سراسر کشور در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت. روز پنج شنبه -۲۱ آذرماه- مراسم اختتامیه مسابقات با حضور ورزشکاران، مدیران و مسئولین استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان شرایط خوبی را در رشته کبدی دارد، تصریح کرد: کبدی‌کاران اصفهانی توانسته اند توفیقات خوبی را در لیگ کشوری و همچنین در مسابقات بین المللی بدست بیاورند. برگزاری رویدادهایی مثل مسابقات یادواره شهدای یگان ویژه در استان اصفهان به توسعه و ترویج ورزش کبدی کمک کند.

شهبازی با اشاره به اینکه بخشی از ورزش کبدی ریشه در آئین‌ها و بازی های قدیمی کشور دارد، ادامه داد: اگر نسل جوان ما رویکرد و گرایش جدیدی به ورزش کبدی داشته باشند؛ می توانیم این رشته را مجددا به جایگاه اصلی خود بازگردانیم.

سرپرست هیئت کبدی استان اصفهان با اشاره به اینکه تیم ملی جوانان کبدی کار ایران ماه گذشته قهرمان مسابقات جهانی جوانان شده بود و تیم بزرگسالان نیز در مسابقات آسیایی موفق به کسب عنوان قهرمانی شد، ادامه داد: ۳۰ تیم از استان های مختلف در مسابقات کبدی یادواره شهدای یگان ویژه شرکت می کنند. تمام قوانین و مقررات فدراسیون جهانی کبدی را در این مسابقات اجرا خواهیم کردیم تا در سطح کیفی خوب و مطلوبی برگزار شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه