English

تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناور‌ها در دریای عمان صورت پذیرد

به گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان با افزایش سرعت باد‌های جنوبی برروی دریای عمان در ساعات بعد از ظهر، توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناور‌ها صورت پذیرد.

تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناور‌ها در دریای عمان صورت پذیرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بر اساس داده های اداره کل هواشناسی هرمزگان امروز (18 اردیبهشت) در ساعات صبح مه رقیق صبحگاهی پدیده غالب سواحل و جزایر استان است و دریا تا ساعات ظهر آرام پیش بینی می‌شود.

گفتنی است؛ در ساعات بعد از ظهر امروز وزش باد‌های سطحی بر روی خلیج فارس، تنگه هرمز و افزایش سرعت باد‌های جنوبی برروی دریای عمان پیش بینی و توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناور‌ها در دریای عمان صورت پذیرد.

همچنین در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات افزایش و گذر ابر با احتمال رگبار باران، رعد و برق و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود، یکشنبه و دوشنبه بویژه در ساعات بعد از ظهر افزایش سرعت باد‌های جنوب غربی برروی مناطق دریایی استان پدیده غالب خواهد بود و دریا نسبتاً مواج پیش بینی می‌شود.

طبق پیش بینی های وضعیت جوی و دریایی هرمزگان، روز سه شنبه شرایط جوی و دریایی پایداری حاکم است، از نظر دمایی نیز در این مدت، تغییرات دمایی بین ۱ تا ۳ درجه سلسیوس در نوسان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه