English

مناطق آزاد موتور محرکه تولید، صادرات و اشتغال پایدار در کشور

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با احمد مرادی، نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیته تحقیق و تفحص از سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مناطق آزاد می‌توانند به موتور محرکه تولید، صادرات و اشتغال پایدار در کشور بدل شوند.

مناطق آزاد موتور محرکه تولید، صادرات و اشتغال پایدار در کشور

به گزارش خبرگزاری موج از هرمزگان، علی درویش پور ضمن تقدیر از زحمات این اعضا بیان داشت: تمام تلاش ما این است که با برنامه‌ریزی در مسیر یکپارچگی کارکردی و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های اجرایی جزیره، درراه توسعه و بالندگی این منطقه کار کنیم.

وی رضایتمندی مردم را بااهمیت‌ترین سرمایه برای مسوولان خواند و افزود: شفافیت باید یکی از برندهای اصلی ما در خدمت به مردم باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین خواستار همکاری نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات و اصلاح قوانین مناطق آزاد کشور شد و گفت: بخشی از چالش‌های موجود در این منطقه آزاد را می‌توان با هم‌افزایی بین دستگاه‌های حاکم در جزیره به سمت سازندگی و توسعه هدایت کرد.

*آماده همکاری و همراهی در اصلاح قوانین مناطق آزاد هستیم

در این جلسه احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندر خمیر، هدف از استقرار کمیته تحقیق و تفحص از سازمان منطقه آزاد قشم را بررسی اقدامات این سازمان خواند و بیان داشت: این بازبینی فعالیت‌ها کمک می‌کند که اگر تخلفی رخ‌داده از آن بازدارندگی شده و در غیر این صورت بر پاک دستی مسوولان صحه‌گذاری می‌شود.

وی ادامه داد: هدف دیگر این تحقیق و تفحص، احصا مشکلات قوانین مناطق آزاد و تلاش در تصحیح آن‌هاست.

مرادی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در اصلاح قوانین مناطق آزاد گفت: متأسفانه مناطق آزاد هنوز نتوانسته‌اند به اهداف اصلی خود(ایجاد تولید در منطقه، افزایش صادرات، واردات منطقی و درنهایت اشتغال مولد و پایدار) دست پیدا کنند و ما امیدواریم با حضور شما و نگاه تعاملی که دارید، با تکریم مردم و گره‌گشایی از مشکلات جامعه جزیره اهداف این منطقه آزاد تحقق یابد.

گفتنی است این جلسه با حضور علی درویش پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیته تحقیق و تفحص از سازمان منطقه آزاد قشم صبح امروز چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه در دفتر مرکزی این سازمان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی