English

علی کریمی فیروزجایی تأکید کرد:

ضرورت تسریع در حل مشکلات روستای دریکنده

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: مسئولان باید در اسرع وقت به مشکلات روستای دریکنده رسیدگی کنند تا برطرف شود.

ضرورت تسریع در حل مشکلات روستای دریکنده

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، علی کریمی فیروزجایی در حاشیه بازدید از روستای دریکنده اظهار داشت: در اسرع وقت باید به مشکلات این روستا از قبیل نداشتن آسفالت مطلوب، آبرسانی مناسب و سایر مشکلات رسیدگی تا برطرف شود.

وی بر ضرورت تسریع در تکمیل مدرسه این روستا تأکید کرد و ادامه داد: امیدواریم با انتخاب پیمانکار این مدرسه و مشغول شدن به ساخت آن تا مهر ماه امسال شاهد افتتاح این پروژه باشیم و امیدواریم اتفاقات خوبی در دریکنده رخ دهد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه آسفالت هم  با وجود محدودیت هایی که بنیاد مسکن و همچنین سایر دستگاه های اجرایی در زمینه اعتبارات داشتند، روستای دریکنده را در اولویت قرار دادند که قابل تقدیر است و همچنین پیمانکار هم انتخاب شده و طی هفته های آینده به همت مهندس بانی به مرحله اجرا خواهد رسید و انشالله در آینده ای نزدیک بتوانیم برنامه افتتاح این طرح های عمرانی را در این روستا داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه به این روستا به دلیل وجود موزه مرحومه مکرمه قنبری علاقه داریم، بیان داشت: تلاش می کنیم تا در آینده بتوانیم اقدامات بهتری برای این روستا انجام دهیم به این دلیل که مهمانان ما از اقصی نقاط جهان به این منطقه سفر می کنند. 

کریمی افزود: به هر حال اگر وضعیت روستای دریکنده مطلوب باشد به معنای مطلوب بودن شهرستان بابل و استان مازندران است زیرا در ذهن توریست های خارجی خاطراتی خوبی از بازدید از این موزه و شهرستان بابل نقش می بندد.

وی با تأکید بر اینکه اگر به این روستا خدمت شود صرفاً به معنای خدمت به صد نفر نیست، ابراز داشت: در واقع این خدمت در ابتدا به معنای خدمت به خودمان و تاریخمان است و به بیانی دیگر وظیفه ماست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه