English

امداد رسانی به ۱۴۵ فرد گرفتار در سیل خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد:سیل در هفت شهرستان خراسان رضوی به نامهای تربت‌حیدریه، رشتخوار، کاشمر، مشهد، بجستان، گناباد و بردسکن باعث گرفتار شدن ۱۴۵ فرد شد که طی ۲۴ ساعت گذشته امداد رسانی های لازم به آنها انجام شد.

امداد رسانی به ۱۴۵ فرد گرفتار در سیل خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، غلامرضا صیادی معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی اعلام کرد: نیروهای هلال احمر در پی بارش باران و جاری شدن سیل در خراسان رضوی و در هفت شهرستان این استان به ۱۴۵ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی امداد رساندند.

غلامرضا صیادی در ادامه افزود: این تعداد امدادرسانی طی ۲۴ ساعت گذشته و در شهرهای تربت‌حیدریه، رشتخوار، کاشمر، مشهد، بجستان، گناباد و بردسکن انجام شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به هشدارها و پیش بینی هواشناسی، تیم‌ها به‌حالت آماده‌باش قرار داشتند و به محض اعلام حادثه اعزام شدند و طبق پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بارش باران که از ۲ روز پیش در استان آغاز شده تا پایان هفته جاری به صورت پراکنده به ویژه در نواحی غربی و مرکزی استان همراه با رعد و برق، افزایش سرعت وزش ‌باد، افزایش ابرناکی با احتمال آبگرفتگی و ایجاد رواناب و سیلاب ادامه دارد.

معاون هلال احمر خراسان رضوی گفت: در امدادرسانی در خراسان رضوی و در روز گذشته ۱۰ تیم عملیاتی به همراه ۴۳ امدادگر و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان با ۱۲ خودروی عملیاتی و اقلام و تجهیزات سیلاب توانستند به ۳۸ خانوار به تعداد ۱۴۵ نفر امدادرسانی کنند.

صیادی در خاتمه افزود: نیروهای عملیاتی علاوه بر انتقال سه مصدوم به درمانگاهها و همچنین ضمن تخلیه آب از منازل سیل‌زده‌، اقلامی همچون پتو، موکت، نایلون، والور، چای، نان خشک و کنسرو را میان سیل‌زدگان توزیع کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی