English

فرماندار نوشهر اعلام کرد:

حل مشکل دیرینه تقاطع غیراستاندارد «نیرنگ» نوشهر

فرماندار نوشهر گفت: مشکل دیرینه تقاطع غیراستاندارد نیرنگ نوشهر با اعتبار 80 میلیارد ریالی حل می شود

حل مشکل دیرینه تقاطع غیراستاندارد «نیرنگ» نوشهر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید یزدانی در جلسه بررسی مشکلات راههای روستایی و شهری که با حضور محمدی نژاد معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان، بخشداران بخش مرکزی و کجور، ریاست اداره راهداری نوشهر و شهرداران پول و کجور برگزار شد اظهارداشت: تقاطع غیراستاندارد ورودی به کمربندی نوشهر در منطقه نیرنگ که محل گذر حداقل 15 هزار نفر از اهالی ساکن بالادست کمربندی است یکی از نقاط حادثه خیز این شهرستان می باشد و طبق گزارش ها طی سال های گذشته حدود 10 نفر در بر اثر تصادف در این تقاطع جان خود را از دشت دادند.

وی ادامه داد: در این طرح، دور برگردان استاندارد یک‌طرفه در ضلع های شرقی و غربی با فاصله کارشناسی در نظر گرفته خواهد شد و بر اساس رایزنی های دکتر محسنی بندپی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، بودجه 80 میلیارد ریالی از محل اعتبارات ملی پیش بینی شده در بودجه سال 1400 به این پروژه اختصاص یافت.

فرماندار نوشهر تصریح کرد: هنگام احداث کمربندی نوشهر قرار بود در تقاطع روستای «نیرنگ» پل احداث شود ولی تملک زمین برای آن با مشکل و ایمن سازی کمربندی در این نقطه دچار مشکل و مرور زمان شد.

وی بیان داشت: نبود پل و دوربرگردان در این نقطه در کنار تردد زیاد خودروها سبب به خطر افتادن امنیت مردم منطقه شده است.

یزدانی خواستار تعامل و همکاری شهرداری، اداره برق و سایر دستگاه های دخیل با راهداری برای ساخت هر چه زودتر دوربرگردان در منطقه نیرنگ شد.

فرماندار نوشهر با تأکید بر این که بخشی از طرح باید از سوی شهرداری اجرا شود، گفت: راهداری کار آزادسازی حریم 22.5 متری مسیر، زیرسازی و تأمین آسفالت ساخت دوربرگردان ها را بر عهده خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی