English

محمدعلی اقدسی:

خروج هرنوع علوفه دامی به خارج از ایلام ممنوع است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: خروج هرنوع علوفه دامی از محل تولیدات استان به خارج از ایلام ممنوع می باشد.

خروج هرنوع علوفه دامی به خارج از ایلام ممنوع است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام ، محمدعلی اقدسی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام افزود: باتوجه به شرایط خشکسالی پیش آمده و کمبود احتمالی علوفه برای دامداران و عشایر استان، این سازمان با هماهنگی مراجع قضایی و دستور دادستان و در راستای پشتیبانی و حمایت از تولید و تامین بخشی از علوفه مورد نیاز دامداران استان شامل جو ،کاه کلش، از محل تولیدات داخل استان از 11 اردیبهشت ماه سال جاری تااطلاع ثانوی خروج هرنوع علوفه دامی به خارج از استان ممنوع می باشد.

وی اظهار داشت:باتوجه به گزارشات واصله مبنی بر حضور دلالان و افراد سودجو و خرید کاه و کلش خارج از عرف و انتقال آن به خارج از استان به کشاورزان و زارعین عزیز توصیه می گردد بمنظور حمایت از دامداران داخل استان از فروش کاه و کلش به اینگونه افراد جدّاً خودداری نمایند.

اقدسی تصریح کرد: باتوجه به هماهنگی صورت گرفته با نیروی انتظامی و پلیس  راه در کلیه مبادی خروجی استان کنترل لازم بعمل آمده ودر صورت مشاهده توسط نیروهای انتظامی ضبط و بلافاصله تحویل شرکت تعاونی عشایری شهرستان مربوطه می گردد..

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام خاطرنشان کرد:جابجایی علوفه در داخل استان و بین شهرستانها از این قاعده مستثنی بوده و بلامانع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه