English

آتشپاد دوم مهدی رضایی:

آماده‌باش ۵۳ ایستگاه عملیاتی و ۱۰۰ آتش نشان مشهد به جهت مراسم لیالی قدر

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد اعلام کرد: واحدهای عملیات، نجات و آتش نشان در داخل اماکن متبرکه رضوی، خیابان‌های منتهی به حرم مطهر و مکان‌های اعلامی برگزاری مراسمات لیالی قدر، از ساعت ۲۱ تا پایان مراسمات در این سه شب مستقر می‌شوند.

آماده‌باش ۵۳ ایستگاه عملیاتی و ۱۰۰ آتش نشان مشهد به جهت مراسم لیالی قدر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: طبق اعلام مدیریت شهری مبنی بر برپایی مراسم شب‌های قدر در مشهد در چندین نقطه از شهر، سازمان آتش‌نشانی نیز تمهیداتی برای تامین ایمنی همشهریان حاضر در این مکان‌ها بر عهده خواهد داشت.

مهدی رضایی در ادامه بیان کرد: علاوه بر آماده‌باش کامل تمامی ۵۳ ایستگاه عملیاتی در این ایام قریب به ۱۰۰ آتش نشان و نجاتگر این سازمان، در داخل اماکن متبرکه رضوی و خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا(ع) استقرارخواهند یافت.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد همچنین اضافه کرد: همچنین در برخی از مکان‌های اعلامی از سوی مدیریت شهری که قرار است مراسمات لیالی قدر در آن برگزار شود نیز از ساعت ۲۱ تا پایان مراسمات در این سه شب مستقر می‌شوند.

مهدی رضایی در خاتمه افزود: در این مستقری‌ها خودروهای سبک و سنگین اطفای حریق و امداد و نجات موتور سیکلت‌های سیار آتش‌نشانی پوشش ایمنی حاضران را بر عهده دارند و شهروندان در صورت وقوع هرگونه حادثه با حفظ خونسردی سریعا مراتب را به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌‌نشانی اطلاع‌ دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه