English

ثبت نام جشن روزه اولی‌ها در حرم امام رضا(ع) آغاز شد

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از آغاز ثبت­نام جشن بزرگ ویژه روزه اولی‌ها دختر و پسر در حرم مطهر امام رضا(ع) خبر داد.

ثبت نام جشن روزه اولی‌ها در حرم امام رضا(ع) آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد،حجت الاسلام سید جلال حسینی گفت: جشن «روزه اولی‎ها» که ویژه‌ پسران و دختران تازه مکلف تدارک دیده شده است، مثل سال‌های گذشته با هدف تشویق، آشنایی و انس هرچه بیشتر کودکان با مسائل و احکام روزه در فضایی شاد و خاطره­انگیز برگزار می‌شود.

وی افزود: نوجوانانی که در ماه مبارک رمضان امسال به سن تکلیف رسیده‌اند، می‌توانند با ثبت­نام قبلی در این مراسم شرکت کنند.

حسینی درباره شرایط ثبت نام اظهار کرد: ثبت‌نام فقط از دختران متولد اول مهر 1387 تا اول مهر1388 و پسران متولد اول آذر 1381 تا اول آذر 1382 انجام می پذیرد.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام از تاریخ 10/2/97 تا 13/2/97 همه روز از ساعت 8 تا 12 و 16 تا 18 صورت می‎گیرد، تاکید کرد: مسئولان و رابطان محترم مدارس می‎توانند با همراه داشتن معرفی نامه از مدرسه و ارائه مدارک شناسایی دانش آموزان مکلف برای ثبت­نام گروهی اقدام کنند.

معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: حضور دانش آموزان برای ثبت نام الزامی نیست و صرف مدارک کفایت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مراسم جشن روزه اولی‎ها ویژه دانش‎آموزان مکلف مشهدی و حومه است، عنوان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام می­توانند به پایگاه فرهنگی شهید هاشمی نژاد واقع در صحن جامع رضوی، جنب باب الجواد(ع) مراجعه کنند.

حسینی ادامه داد: علاقه­مندان برای راهنمایی و سوالات متداول می­توانند با شماره‎های  32003738 و32003594 تماس بگیرند.

حسینی با اشاره به اینکه زمان و مکان برگزاری مراسم روزه اولی­های متعاقبا اعلام خواهد شد، بیان کرد: سخنرانی با موضوعات تربیتی، تغذیه و رسانه، برنامه‌های فرهنگی و تبیین جایگاه والای ماه مبارک رمضان و تاثیر اعمال ارزشمند آن در سعادت انسان از ویژه برنامه‌های این مراسم است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مهدی

    من سال اول است که می خواهم روزه بگیرم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه