English

تاکید مدیر کل آموزش و پرورش یزد به چابک سازی نیروی انسانی و به روز رسانی فعالیت ها

مدیر کل آموزش و پرورش یزد در جلسه شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اشکذر و گفت: باید از تجربیات، ایده‌ها و ابداعات سایر مناطق آموزشی در زمینه چابک سازی نیروی انسانی و به روز رسانی فعالیت ها استفاده شود.

تاکید مدیر کل آموزش و پرورش یزد به چابک سازی نیروی انسانی و  به روز رسانی فعالیت ها

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محسن موحدی فرد مدیرکل آموزش و پرورش یزد در سفر یک روزه به شهرستان اشکذر از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آموزشی و پرورشی این شهرستان قرار گرفت.

به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد؛ مدیر کل آموزش و پرورش یزد با حضور در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اشکذر، ضمن بازدید از واحد های اداری و تبادل نظر با معاونین و کارشناسان این مدیریت از نزدیک در جریان فعالیت های آموزشی و پرورشی شهرستان در زیست بوم جدید کرونائی قرارگرفت.

موحدی فرد در ادامه در جلسه شورای معاونین این مدیریت حضور یافت و گفت: باید از تجربیات، ایده‌ها و ابداعات سایر مناطق آموزشی در زمینه چابک سازی نیروی انسانی و  به روز رسانی فعالیت ها استفاده شود.

وی ضمن تمجید از فعالیت های صورت گرفته توسط مدیریت و کادر آموزش و پرورش شهرستان اشکذر ، خواستار توجه ویژه اعضای شورای معاونین و دیگر همکاران به امتحانات دیپلم، المپیاد و نمره تراز علمی به منظور افزایش وزن علمی منطقه شد.

جذب نیروی بومی،هدایت بیشتر دانش آموزان به رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش، حمایت های ضروری مالی،مقابله هوشمندانه با آسیبهای ناشی از آموزش مجازی  از جمله مباحثی بود که در این سفر مورد بررسی قرارگرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه