English

محمدرضا کلایی:

آتش‌ سوزی بازار بزرگ مصلای مشهد مهار شد

شهردار مشهد عنوان کرد: با سرعت عمل و مهارت آتش نشانان جان برکف، آتش سوزی بازار بزرگ مصلی مهار و از سرایت آتش به سایر بخشها و نقاط جلوگیری شد.

آتش‌ سوزی بازار بزرگ مصلای مشهد مهار شد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدرضا کلایی شهردار مشهد گفت: باید اذعان کرد که آتش نشانان در اطفای این حریق خوب عمل کردند در حالی که با اندکی تعلل کل انبارهای انتهای بازارمصلی مشهد طعمه آتش سوزی می شد.

محمدرضا کلایی ادامه داد: با توجه به اینکه بعد از ۲ دقیقه از اعلام حریق نخستین خودروی آتش نشانی به محل رسیده بود و پس از درخواست کمک، ٢٥ خودروی دیگر در مدت ٦ دقیقه به محل رسیده بودند اما مالکان محل با گستردگی حریق با ادعای دیررسیدن آتش نشانان به آنها حمله کرده بودند که ۲ نفر از آتش نشانان برای مداوا به اورژانس بیمارستان منتقل شدند.

شهردار مشهد افزود: حتی به فرض این که آتش نشانان دیر رسیده اند که این گونه نبود، نباید چنین برخورد زشتی شکل بگیرد و این بی انصافی در حق همکاران است.

آتشپاد مسعود ظهوریان مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد در ادامه با شرح این عملیات افزود: این حادثه آتش سوزی در مشهد ، شب گذشته در بخشی از بازار خشکبار منطقه مصلای مشهد رخ داد که ستاد فرماندهی بلافاصله بیش از ۱۰۰ آتش‌نشان به همراه ۲۸ خودروی سبک و سنگین و تانکرهای پشتیبانی اطفای حریق را به محل حادثه اعزام کرد .

آتشپاد مسعود ظهوریان افزود : با سرعت عمل آتش نشانان حریق مهار و از سرایت آتش به سایر نقاط بازار بزرگ مصلی جلوگیری شد.

ظهوریان در خاتمه متذکر شد: در این عملیات ۲ نفر از آتش نشانان  به بهانه  دیر رسیدن به محل مورد ضرب و شتم مغازه‌داران قرار گرفتندکه دو آتش نشان برای مداوا به اورژانس بیمارستان منتقل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه