English

در راستای تکریم از خانواده جانبازان وآزادگان

دیدار فرماندهی گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) و ارشد نظامی ارتش در استان قم با جانباز آزاده ارتشی

فرماندهی گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) و ارشد نظامی ارتش در استان قم با جانباز آزاده ارتشی دیدار کردند.

دیدار فرماندهی گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) و ارشد نظامی ارتش در استان قم با جانباز آزاده ارتشی

به گزارش خبرگزاری موج قم، با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه ۱ شهر مقدس قم، فرماندهی گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) ارشد نظامی ارتش در استان قم و معاون هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی گروه با خانواده جانباز ارتشی جناب آقای منصور رجبی زاده دیدار و دلجویی به عمل آمد.

در این دیدار حجت الاسلام نارویی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه ۱ شهر مقدس قم ضمن بیان خاطراتی از دوران جبهه و هشت سال دفاع مقدس گفت: همه ما وظیفه داریم که از عناصر فداکار و ایثارگر به هر نحوی تشکر و قدردانی به عمل آوریم و همیشه مدیون این فداکاری ها و ایثارگری این عزیزان هستیم.

سرهنگ نعمت محسنی زرین فرمانده گروه پدافندهوایی حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه آزادگان در سال های‌ درد و فراق دور از وطن بـه سر می بردند و کوله باری از خاطرات تلخ و شیرین بـه همراه دارند، اظهار داشت: هرکدام از این سرافرازان آزاده، درس های بزرگی از استقامت و آزادگی را به ما می دهند و ما باید همیشه قدردان این عزیزان باشیم.

ارشد نظامی ارتش در استان قم افزود: آزادگان با ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و روابط اجتماعی جامعه کوچک اردوگاهی خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه های مزدوران بعث هراسی به خود راه.ندادند.

در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از خانواده آزاده و جانباز منصور رجبی زاده تجلیل به عمل آمد.

یاد آور می شود آزاده جانباز منصور رجبی زاده  درعملیات  کربلای ۵ جانباز و درعملیات مرصاد در تاریخ ۶۷.۴.۳۱ اسیرو به مدت ۷۸۲ روز در اسارت به سر برده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه