English

ابوالقاسم الماسی:

انتخابات الکترونیک؛ دستگاه، شمارش آرای انتخابات شورای شهر را عهده دار است

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر، از برگزاری انتخاباتی الکترونیک خبر داد و گفت: دستگاه وظیفه شمارش آرا را انجام می‌دهد و نتیجه را اعلام می‌کند که این مسئله کمک می‌کند تا سرعت کار بالا برود و ضریب خطا کاهش پیدا کند.

انتخابات الکترونیک؛ دستگاه، شمارش آرای انتخابات شورای شهر را عهده دار است

به گزارش خبرگزاری موج همدان، ابوالقاسم الماسی،  دبیر ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به برگزاری انتخابات شورای شهر همدان به صورت الکترونیکی و شمارش آرا به وسیله دستگاه، گفت:  برگزاری تمام الکترونیک در انتخابات شورای اسلامی شهر همدان در خردادماه سال جاری را شاهد خواهیم بود

ابوالقاسم الماسی اظهار کرد: در استان، فقط انتخابات شورای شهر همدان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات الکترونیک نیازمند زیرساخت خاصی نیست، تصریح کرد: دستگاه اخذ رأی در شعب قرار می‌گیرد و همدانی‌ها از طریق این دستگاه می‌توانند کاندیداهای مورد نظر خود برای شورای شهر را انتخاب کنند.

الماسی ادامه داد: در پایان، خود دستگاه وظیفه شمارش آرا را انجام می‌دهد و نتیجه را اعلام می‌کند که این مسئله کمک می‌کند تا سرعت کار بالا برود و ضریب خطا کاهش پیدا کند.

وی مطرح کرد: در همدان ۳۰۰ کاندیدای شورای شهر وجود دارد که نتیجه شمارش آرای این افراد و جمع‌بندی آن‌ها زمان‌بر بود اما با این روش کاری که در ۱۰ ساعت انجام می‌شد، در یک ساعت انجام می‌شود.

با توجه به ظرفیت وزارت کشور برای برگزاری انتخابات الکترونیک، انتخابات شورای شهر در شهرهای همدان، مشهد، شیراز، کرج، اهواز، کرمانشاه، قم، اصفهان، تبریز، بوشهر، بیرجند، قزوین، بندرعباس، شهرکرد، زنجان، یاسوج، ارومیه، رشت، بجنورد، سمنان، گرگان، ایلام، خرم آباد و ساری به شیوه الکترونیک برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه