English

حسین خوش اقبال هشدار داد:

هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولت برای انتخابات را ندارد

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولت برای انتخابات را ندارد.

هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولت برای انتخابات را ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه نمایندگان دولت باید مجری قانون باشند تاکید کرد: هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولتی برای انتخابات را ندارد و ضروری است که هیات بازرسی تخلفات اداری را رصد کند.

حسین خوش اقبال در جلسه هفتگی ستاد انتخابات استان کرمانشاه که در دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری تشکیل شد گفت: رفته رفته شاهد گرم شدن فضای انتخابات و رونق بحث ها و گفتمان های سیاسی هستیم و در این چهارچوب برای مشارکت بیشتر احزاب و جریان های سیاسی تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه رای مردم در نظام اسلامی تصریح کرد: می طلبد که همه دغدغه مندان انقلاب اسلامی و دوستداران کیان کشور برای پرشور شدن انتخابات و رقم خوردن مشارکت حداکثری در خرداد ماه تلاش کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر رعایت چهار اصل مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت در انتخابات افزود: همه ما باید خود را در چهارچوب قانون ببینیم چرا که نماینده دولت هستیم و باید مجری انتخابات بوده و از بروز تخلفات پیشگیری کنیم.

خوش اقبال با بیان اینکه "هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولت برای انتخابات را ندارد" تصریح کرد: اولویت مجریان انتخابات، رعایت قانون است و همه تلاش ما برگرازی انتخابات در تراز جمهوری اسلامی و مشارکت حداکثری است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه همچنین تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران مسئول اتفاقات در حوزه خود هستند و مکلف اند که تخلفات انتخاباتی را همراه با مستندات اعلام و پیگیری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه