English

شهریار شیری آراسته:

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید بیش از ۹۰ درصد باشد

مدیرکل امنیتی استانداری اردبیل گفت: مردم باید بیش از ۹۰ درصد دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باید بیش از ۹۰ درصد باشد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، شهریار شیری آراسته ، مدیرکل امنیتی استانداری اردبیل در جلسه تخصصی ستاد مدیریت کنترل کرونا در استانداری اردبیل گفت: متاسفانه رعایت اصول بهداشتی در نقاط مختلف استان متفاوت است و عده ای هنوز وجود نحس کرونا ویروس را باور نکرده اند و استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را ضروری نمی دانند.

وی با بیان اینکه باید همه در هر شرایط بالای ۹۰درصد این اصول را رعایت کنیم افزود : برای قطع زنجیره این ویروس و کنترل و پیشگیری از آن نیاز است عادی انگاری و بی توجهی را کنار گذاشته و جهت حفظ جان خود و عزیزانمان تلاش کنیم.

مدیرکل امنیتی استانداری اردبیل اظهار کرد: مردم باید در فروشگاه ها، بانکها، سوپر مارکت ها، بیمارستان ها، صنایع کوچک، نانوایی ها و ارامستان ها باید با حساسیت بیشتر دستورالعمل بهداشتی را رعایت کنند و از شیوع ویروس ناشناخته پیشگیری شود.

شیری آراسته با بیان اینکه در جلسات تخصصی دنبال راه حل مناسب برای کنترل این ویروس هستیم گفت: بعد از شیوع این بیماری از اسفند۹۸ در سبک زندگی مردم تغییراتی ایجاد شده اما باید نقش نظارتی که بیشتر جنبه آموزشی و بازدارندگی دارد نسبت به گذشته افزایش یابد.

وی ادامه داد: حدود ۲۰تا ۳۰درصد از مبتلایان دارای تست مثبت به ویروس کرونا هیچگونه علایم ندارند خیلی راحت بین مردم رفت و آمد داشته و ناقل ویروس هستند باید این افراد برای رعایت حال دیگران در خانه قرنطینه شوند.

مدیرکل دفتر امنیتی استانداری اردبیل تصریح کرد: وسایط نقلیه عمومی از جمله تاکسی ها و اتوبوس های خطی، و مراکز پرتراکم باید بیشتر کنترل شود تا شاهد افزایش فوتی بیش از این نباشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه