English

صدور ۱۹۰ پروانه اشتغال جدید در استان قم در سال گذشته/ تمدید اعتبار پروانه اشتغال تا پایان تیرماه

رییس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در سال گذشته تعداد 190 پروانه اشتغال به کار جدید صادر شد.

صدور 190 پروانه اشتغال جدید در استان قم در سال گذشته/ تمدید اعتبار پروانه اشتغال تا پایان تیرماه

به گزارش خبرگزاری موج قم، اسماعیل اسدی اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ تعداد 190 پروانه اشتغال به کار جدید صادر، 638 مورد تمدید و 332 مورد نیز ارتقا یافت.

وی افزود: در سال گذشته 9 پروانه اشتغال به کار معماران تجربی و 233 پروانه و مجوز فعالیت در حرفه های مرتبط با ساختمان درقالب اشتغال به کار مهندسی ساختمان اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از آزمایشگاه‌های ساختمانی، سازندگان مسکن و ساختمان، شرکت‌های طراحی و مهندسان مشاور و غیره صادر شده است.

رییس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: با توجه به استمرار شرایط شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، اعتبار پروانه های اشتغال به کار تمامی اشخاص حقیقی وحقوقی اعم از مهندسی، کاردانی و معماری تجربی که تاریخ اعتبار پروانه آن ها از ابتدای سال 1399 پایان یافته است تا تیرماه سال 1400 تمدید خواهد شد.

وی توضیح داد: تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که اعتبار پروانه اشتغال به کار آنها در دوره زمانی یکم بهمن ماه ۱۳۹۸  تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ منقضی شده است موظفند تا تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ نسبت به تمدید پروانه اشتغال به کار خود اقدام کنند.

اسدی در پایان خاطر نشان ساخت: سازمان های نظام مهندسی  و کاردانی ساختمان موظفند ضمن اطلاع رسانی و بهره گیری حداکثری از سرویس ارائه خدمات غیر حضوری با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی نسبت به فرآیند صدور ، تمدید و یا ارتقای پروانه اشتغال به کار اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه