English

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور:

تعریض و ارتقاء ایمنی جاده های مازندران جزء دغدغه ما است

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: جاده های مازندران محور توسعه همه جانبه استان محسوب شده و از این رو تعریض و ارتقاء ایمنی جاده های مازندران جزء دغدغه ما است.

تعریض و ارتقاء ایمنی جاده های مازندران جزء دغدغه ما است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، داریوش امانی  در دیدار با استاندار مازندران با اشاره به اینکه جاده های مازندران محور توسعه همه جانبه استان محسوب می شود، اظهار داشت: تعریض و ارتقاء ایمنی جاده های مازندران جزء دغدغه ما است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال های اخیر اقدامات خوبی در جهت حفظ و ایمنی راه های ارتباطی در مازندران صورت گرفته است.

معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: تعامل و همدلی و مشارکت شخص اول استان و نمایندگان مجلس می تواند نقش مؤثر و تأثیرگذاری در تسریع عملیات اجرایی پروژه های عمرانی در حوزه حمل و نقل جاده ای در این استان داشته باشد.

امانی با اعلام این که محورهای مواصلاتی مازندران در شمار شریان های مهم کشور قرار دارد، تصریح کرد: هرگونه حمایت خود را از پروژه های عمرانی استان خواهیم داشت.

استاندار مازندران نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات مطلوب و تأثیر گذار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در سال گذشته، گفت: مازندران از جمله استان‌های مهم در زمینه تردد مسافران و جابجایی کالا از طریق بنادر بوده، از این رو می‌بایست علاوه بر اقدامات راهداری فعالیت‌های حوزه حمل‌و‌نقل نیز با جدیت و نظارت دقیق تر انجام پذیرد.

احمد حسین زادگان بیان کرد: استقرار شرکت های حمل و نقل بین المللی را در مازندران ضروری است و با توجه به بنادر مهم وحجم بالای جابه جایی کالا از استان به سایر نقاط کشور، می طلبد نگاه ویژه ای به تسهیل و راه اندازی شرکت های بین المللی حمل و نقل بار و مسافر در این خطه شود.

وی در این دیدار به تفاهم نامه مابین استانداری مازندران و سازمان راهداری اشاره و اظهار داشت: در راستای ارتقای ایمنی راه های استان و به منظور مشارکت در تأمین منابع مالی جهت اجرای پروژه های اولویت دار راهداری و حمل و نقل جاده ای استان دو تفاهم نامه مشارکت بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و استانداری مازندران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منعقد گردید که در سال جاری نیز روند آن ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه