English

استاندار مازندران:

محور مرزن آباد به دزدبن بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار دارد

استاندار مازندران گفت: محور مرزن آباد به دزدبن؛ بالغ بر 80 میلیارد تومان اعتبار دارد و منابع طبیعی برای تعریض این محور مساعدت لازم را داشته باشد.

محور مرزن آباد به دزدبن بالغ بر 80 میلیارد تومان اعتبار دارد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، احمد حسین زادگان در دیدار با معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به اینکه محور مرزن آباد به دزدبن بالغ بر 80 میلیارد تومان اعتبار دارد، اظهار داشت: منابع طبیعی برای تعریض این محور مساعدت لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: واگذاری اراضی ملی واقع در محدوده و حریم شهر به اداره کل راه و شهرسازی در غرب مازندران برای تأمین زمین طرح اقدام ملی مسکن مطابق با ماده ۱۰ قانون زمین شهری و رفع موانع راه رانشی چاچکام باید مورد توجه و ضرورت قرار گیرد.

استاندار مازندران با بیان این که در سال گذشته طرح زراعت چوب در نقاط مختلف مازندران مجموعاً در مساحتی بالغ بر حدود 1700 هکتار به مرحله اجرا درآمد، گفت: برای تأمین نهال و اعتبار لازم جهت نگهداری از نهال های موجود و رفع موانع شرکت هایی که برای تأمین نهال مورد نظر تمایل دارند، باید تدبیر شود.

وی با اشاره به اینکه گیاهان دارویی در سال گذشته مجموعاً در مساحتی بالغ بر 800 هکتار در استان زیر کشت رفته اند، افزود: معرفی زمین های جدید و دارای معارض در راستای توسعه این طرح مورد بررسی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی