English

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

همه دلسوزان برای حداکثری شدن مشارکت در انتخابات تلاش کنند

حسین خوش اقبال گفت: انقلاب اسلامی ثمره علاقه مردم ایران به ملیت و اعتقادات خود بوده و انتخابات اعتبار نظام اسلامی بشمار می رود.

همه دلسوزان برای حداکثری شدن مشارکت در انتخابات تلاش کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه،  رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جلسه هفتگی ستاد انتخابات استان که در دفتر معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی تشکیل شد با اشاره به نزدیک شدن انتخابات به روزهای مهم خود اظهار داشت: هرچه فضای جامعه، امید بیشتری به اثربخشی صندوق رای داشته باشد مشارکت مثبتی رقم می خورد.

وی با بیان اینکه همه دلسوزان فارغ از هرگرایشی برای حداکثری شدن مشارکت در انتخابات تلاش کنند، تاکید کرد: انتخابات اعتبار نظام اسلامی است و هر اندازه که مشارکت مردم بیشتر شود از اعتبار نظام اسلامی پشتیبانی شده است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت ارتباط نخبگان و ذی نفوذان با مردم گفت:با شنیده شدن نقدها و گرم شدن فضای گفتگو در جامعه قطعا مشارکت بهتری در انتخابات رقم خواهد خورد از این رو از صاحب نظران و افراد مرجع انتظار می رود که در ارتباط با مردم ورود کنند.  

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا نیزگفت: در رونق بخشی انتخابات شوراها تلاش شود چرا که این انتخابات تاثیر مستقیمی بر انتخابات ریاست جمهوری دارد و می تواند زمینه ساز حضور هر چه بیشتر مردم پای صندوق های رای باشد. 

خوش اقبال با اشاره به محدودیت های کرونا در توصیه ای گفت: فرمانداران آمادگی لازم برای شکل گیری فضای انتخاباتی توام با حفظ پروتکل های بهداشتی را داشته باشند. در انتخابات پیش رو امکان برگزاری میتینگ ها و تجمعات تبلیغاتی وجود ندارد از این رو فرمانداران باید در جانمایی ستادهای انتخاباتی محدودیت های کرونایی را لحاظ کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه