English

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه:

تمام امکانات برای برگزاری انتخابات مهیاست

محمدابراهیم الهی تبار بابیان اینکه تمام تلاش مجریان ایجاد فضای امن و راحت برای حضور مردم در انتخابات بوده تأکید کرد: امکانات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات امن و سالم در استان مهیا شده است.

تمام امکانات برای برگزاری انتخابات مهیاست

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در نشست اعضای ستاد انتخابات استان کرمانشاه و فرمانداران با ارائه گزارشی از آخرین اقدامات برای برگزاری انتخابات گفت: امکانات لازم برای 1858 شعبه اخذ رأی در استان فراهم‌شده و تلاش می‌کنیم فضای امن و راحت برای حضور مردم در انتخابات رقم بخورد.

وی با تأکید بر رعایت اصل بی‌طرفی و قانون‌مداری از سوی مجریان انتخابات تصریح کرد: انتخابات باید در کمال صداقت و بی‌طرفی برگزار شود و این اصل مهم است که هرکسی از صندوق بیرون بیاید انتخاب مردم است.

الهی تبار با تأکید بر تلاش برای افزایش مشارکت افزود: انتخابات پرشور ضامن اقتدار و عزت کشور خواهد بود و در این راستا باید تلاش و اهتمام داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان با تأکید به رقم زدن فضای امن در انتخابات تصریح کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها این موضوع را تبیین کنند که استان کرمانشاه در مجلس فقط 8 کرسی نمایندگی دارد و این رأی مردم است که انتخاب‌کننده نفرات منتخب خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه