English

ابراهیم امامی:

افزایش آمار بستری بیماران کرونایی در پارس آباد نگران کننده است

فرماندار شهرستان پارس آباد با ابراز نگرانی از روند صعودی بستری بیماران کرونایی در بیمارستان پارس آباد خبر داد.

افزایش آمار بستری بیماران کرونایی در پارس آباد نگران کننده است

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ابراهیم امامی ، فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه قرارگاه عملیاتی مدیریت و کنترل بیماری کرونا گفت: متاسفانه تعداد بستری ها پیک چهارم از رکورد بستری در پیک سوم گذشت و باید از ظرفیت تخت های سایر بیمارستان ها برای گذار از این بحران استفاده شود.

وی تصریح کرد: همانطور که در روزها و هفته‌های اخیر تاکید کردیم، آمار بستری بیماران  کرونایی رو به افزایش است و بتدریج بستری بیماران کرونایی در بیمارستان شهدای این شهرستان زیاد شده است.

فرماندار شهرستان پارس آباد خواستار همکاری تمامی ادارات و دستگاه ها برای مدیریت و کنترل و نظارت بر پروتکل ها شد و توضیح داد: در کنار بیمارستان شهدا تخت های بیمارستان ارس و درمانگاه سپاه و یک سالن ورزش برای بستری بیماران سریعا آماده گردد.

امامی بر نظارت به بازار و ترددها و مراسمات و تجمعات خواسته و ناخواسته و نانوایی ها و مطب ها و داروخانه و پیشخوان ها و دفاتر پلیس +۱۰ و ادارات تاکید کرد و افزود: شهروندان محترم  ما را در بر خورد با متخلفان با شماره تلفن ۳۱۳۳ یاری کنند.

وی با اشاره به شروع فعالیت های کشاورزی بر نظارت ویژه به رعایت فاصله اجتماعی در سرویس های کارگری تاکید کرد و گفت: بنگاه های اقتصادی بزرگ و کشت و صنعت ها پروتکل‌های را میان کارگران دقیق اعمال کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه