English

ابراهیم امامی خبر داد:

شهرستان پارس آباد مغان در آستانه ورود به وضعیت قرمز کرونایی

فرماندار شهرستان پارس آباد از احتمال ورود شهرستان پارس آباد به وضعیت قرمز کرونایی در هفته آتی خبر داد.

شهرستان پارس آباد مغان در آستانه ورود به وضعیت قرمز کرونایی

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ابراهیم امامی ، فرماندار شهرستان پارس آباد در جلسه ستاد کرونا اعلام هشدار به تمامی دستگاه های اجرایی، ادارات، نهادها، شرکت ها، اصناف و بازاریان، شهروندان و روستائیان برای رعایت جدی پروتکل های بهداشتی و پرهیز از دورهمی ها و تردد غیر ضروری در وضعیت نارنجی، ممنوعیت فعالیت مشاغل و اصناف گروه ۳ و ۴ و برگزاری هر گونه مراسم ملی و مذهبی و مراسمات عروسی و عزا و برگزاری تجمعات و نمایشگاه ها و همایش ها هشدار داد.

وی افزود: این محدودیت ها در وضعیت قرمز کرونایی افزایش یافته فقط گروه شغلی اضطراری ۱ مجاز به فعالیت خواهند بود.

فرماندار شهرستان پارس آباد تاکید کرد : اعمال محدودیت های ورود به شهر و خروج از شهر و اعمال جرائم تردد غیر مجاز و شبانه برقرار شد.

امامی یاد آوری کرد: کاندیداهای انتخاباتی از برگزاری تجمعات تبلیغاتی خودداری کنند و در صورت گزارش برخورد و اعلام جرم و در صلاحیت آن ها منظور خواهد شد.

شهردار پارس آباد نیز با اشاره به روند صعودی ویروس منحوس کرونا در منطقه و لزوم استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و توجه به دستورات بهداشتی گفت: کنترل این ویروس تنها با همکاری و همراهی مردم عزیز موثر خواهد شد و از تمامی شهروندان‌ عزیز خواست در راستای حفظ سلامت خود و خانواده و یاری رساندن به حافظان و مدافعان سلامت جامعه از حضور در مراسمات عروسی و عزا و اجتماعات جداً خودداری نمایند.

وی ضمن تسلیت به صاحبان عزا، از عموم مردم خواستند در راستای حفظ سلامتی خود و اقوام، از برگزاری هر گونه مراسمات در آرامستان ها و محلات جدا خودداری کنند که طبق مصوبه ستاد کرونای شهرستان برگزاری مراسمات ختم در آرامستان ها ممنوع است.

اتاق اصناف شهرستان پارس آباد نیز در اطلاعیه‌ای در خصوص تشدید ضرورت برخوردهای قانونی با واحدهای صنفی متخلف در اجرای پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ کرد.

به اطلاع عموم جامعه صنفی و اتحادیه‌های اصناف می‌رساند؛

همان‌گونه که به کرات از سوی اتاق اصناف پارس آباد، رعایت دستورالعمل‌ها و رویه‌های اجرایی بهداشتی مختص اصناف و واحدهای صنفی در دوران پاندمی ویروس کووید-۱۹ در شهرستان اطلاع‌رسانی و مورد تاکید واقع شده و با مشارکت بالا، تمکین و مسئولیت‌پذیری در خور توجهی در همراهی با حاکمیت در این زمینه روبرو بوده‌ایم، با توجه به شروع موج چهارم همه‌گیری بیماری کرونا در کشور و مواجهه با گونه‌های جهش‌یافته این ویروس لازم است خانواده بزرگ اصناف از تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمکین کرده تا مشمول ۱۵ روز پلمب در شهرهای قرمز و نارنجی نشوند.

همچنین ضروری است تشکل‌های صنفی در تشدید نظارت، بازرسی و برخوردهای قانونی از صبح شنبه مورد ۲۱ فرودین ۱۴۰۰ با متخلفان اهتمام ورزند.

با عنایت به موارد فوق مقتضی است با همت جدی‌تر مشارکت و همراهی همیشگی صنوف با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و قرارگاه عملیاتی مربوطه مورد توجه واقع گردد که در غیر این صورت با تبعات و خسارت‌های وسیع‌تر مالی، اقتصادی و جانی در شهرستان برای آحاد جامعه از جمله صنوف مواجه خواهیم شد.

حفظ سلامت عموم مردم و خانواده بزرگ اصناف در گرو تدقیق در اجرای بهینه دستورالعمل‌ها، اعمال قانون و برخوردهای قانونی با متخلفان خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه