English

موسوی زاده :

ماه مبارک رمضان ماه تطهیر روح انسان هاست

مدیر عامل اتحادیه تشکلهای قرآنی شهرستان خمینی شهر گفت: روح انسان مانند جسم انسان نیاز به تطهیر دارد.

ماه مبارک رمضان ماه تطهیر روح انسان هاست

سید ابوالفضل موسوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، در خصوص برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان توضیح داد:  180 مرکز قرآنی وجود دارد که تحت نظر اتحادیه تشکل های قرآنی هستند.

وی با اشاره به تصمیم ستاد کرونای شهرستان از مسئولان این ستاد انتقاد کرد و گفت: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در در تصمیم گیری ها از کارشناسان هر رشته نظر سنجی شود متاسفانه در شهرستان این مساله مورد اغفال مسئولان ستاد کرونا واقع شده است.

این مقام مسئول در ادامه تشریح کرد:  با توجه به اینکه اساتید مجرب شهرستان در اتحادیه تشکل های قرآنی شهرستان خمینی مشغول به فعالیت قرآنی و فرهنگی هستند اما نظر هیچکدام از کارشناسان، در زمینه اجرای مراسم جزخوانی ها ی ماه مبارک رمضان پرسش نشد.

مدیر عامل اتحادیه تشکل های قرآنی شهرستان خمینی شهر با تاکید بر این مطلب که برگزار کنندگان مراسم جزخوانی های قرآن کریم  ملزم به اجرای قانون شفا که شستن دستها و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است می دانند اما اجرای این برنامه ها علاوه بر مساجد به تعطیلی مکان های باز پارک و بوستان ها نیز منجر شد و مردم را از رسیدن به فیوضات معنوی بازداشت.

موسوی زاده در پایان با تایید بر اهمیت ماه مبارک رمضان و ویژگی های خاص این ماه خاطرنشان کرد: همانگونه که بدن انسان نیاز به شستشو دارد تا از آلودگی ها پاک شود،در مقابل روح انسان هم نیاز به تطهیر دارد، ماه مبارک رمضان بهار قرآن و ماه طهارت روح انسانهاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه