English

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد:

ثبت ۱۶۳۲ ابتلای جدید به ویروس کرونا در اصفهان / ۴۴۰ نفر بستری شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ثبت 1632 ابتلای جدید به ویروس کرونا در اصفهان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

ثبت 1632 ابتلای جدید به ویروس کرونا در اصفهان / 440 نفر بستری شدند

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، گفت: در شبانه روزگذشته تعداد سه هزار و 875 نفر مشکوک به ویروس کرونا برای انجام تست به مراکز درمانی مراجعه کردند که تست 1632 نفر آنها مثبت به ویروس کرونا بوده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد بیمار جدید کرونایی شناسایی شده 440 نفر با علائم بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی تعداد 348 بیمار مبتلا به کرونا با بهبودی کامل از بیمارستان ها ترخیص شدند و لازم است تا دوران قرنطینه را در منزل سپری کنند.

آرش نجیمی در خصوص آمار مبتلایان کرونا در استان توضیح داد: در حال حاضر دو هزار و 397 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند که متاسفانه از این تعداد 348 بیمار بدحال و در بخش مراقبت‌های ویژه  و آی سیو ها تحت مراقبت و نگهداری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ارتباط با آمار مرگ و میر کرونا گفت: طی شبانه روز گذشته تعداد 30 بیمار مشکوک به کرونا جان خود را از دست دادند که از این تعداد 19 نفر مثبت به کرونا اعلام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه