English

محمد صادق معتمدیان:

امروز ارتش نماد مردم دوستی و قدرت و حافظ استقلال کشور است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ارتش امروز یادآور حماسه آفرینی دلاورمردانی است که دشمنان ایران را ناامید کردند، امروزه ارتش همیشه قهرمان در حوزه نظامی و خدمت‌رسانی به مردم حضوری چشمگیر دارد.

امروز ارتش نماد مردم دوستی و قدرت و حافظ استقلال کشور است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی، صبح امروز با حضور در میدان صبحگاه قرارگاه لشکر ۷۷ ثامن الائمه و رژه خودرویی به همراه فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: ارتش نماد مردم دوستی و قدرت و حافظ استقلال کشور است، ارتش در آزمون‌های نظامی، خدمت‌رسانی و دفاع از ارزش‌ها نقش آفرینی کرده و موجب رضایت‌مندی ملت ایران شده است.

 محمدصادق معتمدیان در مراسمی که به مناسبت روز ملی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه لشکر ۷۷ ثامن الائمه مشهد برگزار شد، ضمن تبریک این روز، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی نماد ولایت مداری، مردم دوستی، غیرت و شجاعت است، «ارتش فدای ملت» شعاری است که نشانه مردمی بودن ارتش ما است.

استاندار خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: ارتش امروز یادآور حماسه آفرینی دلاورمردانی است که دشمنان ایران را ناامید کردند، امروزه ارتش همیشه قهرمان در حوزه نظامی و خدمت‌رسانی به مردم حضوری چشمگیر دارد، این روز یادآور حماسه آفرینی ارتشیان هم‌دوش پاسداران و بسیجیان در دفاع مقدس است، ارتش حافظ استقلال و نماد قدرت و اقتدار کشور و ملت ایران است.

وی با بیان اینکه یکی از دور اندیشی‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی نامگذاری امروز به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: این اقدام که نشان از اهمیت و جایگاه خاص ارتش در دفاع از کشور دارد، ارتش در آزمون‌های نظامی، خدمت‌رسانی و دفاع از ارزش‌ها نقش‌آفرینی کرده و موجب رضایت‌مندی ملت ایران شده است.

معتمدیان گفت: هم‌افزایی سپاه و ارتش و استراتژی هماهنگی بین نیروهای مسلح، علاوه بر تأثیرگذاری مضاعف این ارگان‌ها، موجبات آمادگی برای دفاع همه جانبه را فراهم کرده است، همراهی ارتش با ملت برای تثبیت جمهوری اسلامی و تقدیم ۴۸ هزار شهید در دفاع مقدس همه از جلوه‌های جانفشانی و خدمت صادقانه به آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

استاندار خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی تشریح کرد: نیروهای ارتش همواره در مشکلات کشور پیش قدم بوده و از سال پیش با ورود ویروس کرونا به یاری کادر درمان آمدند، این از استکبارستیزی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که هدفی جز دفاع از مردم و حفظ تمامیت ارضی کشور ندرد.

وی با اشاره به اینکه دسترسی به تکنولوژی‌های نوین و رسیدن به قدرت اول منطقه قابل تجلیل است، اضافه کرد: امروز تلاش برای افزایش بازدارندگی مورد انتظار رهبر معظم انقلاب اسلامی است، امروز ارتش وظیفه مهم حفاظت از تمامیت ارضی کشور را دنبال و امنیت مثال زدنی مرزها را تامین می‌کند.

محمد صادق معتمدیان در پایان بیان کرد: از دلاوری های ارتشیان برای خدمت رسانی و حفاظت از مردم ایران تشکر می کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه