English

تقدیم بیش از ۴ هزار شهید ارتشی به انقلاب اسلامی

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان گفت: ارتش در قلب مردم جا باز کرده است و لشکر 28 کردستان، چهار هزار شهید و 13 هزار و 700 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

تقدیم بیش از 4 هزار شهید ارتشی به انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، امیر سرتیپ دوم حمیدرضا رحمت‌پور روز شنبه در نشست خبری اظهار داشت: سال‌های قبل رژه ارتش و نیروهای مسلح به صورت پیاده و موتوری برگزار می‌شد اما امسال برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به منظور حفظ سلامت مردم، رژه فقط به صورت موتوری و داخل محوطه پادگان لشکر 28 کردستان برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه فعالیت‌های ارتش گسترده و اولویت اصلی این نیرو حفظ آمادگی رزمی است، اضافه کرد: امسال با توجه به وضعیت کرونا بیشتر برنامه‌های بزرگداشت دهه ارتش به صورت مجازی برگزار می‌شود، چراکه سلامتی مردم و قطع زنجیره کرونا در اولویت است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با بیان اینکه اولویت دیگر این نیرو، مردم‌یاری در بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه است، یادآور شد: ارتش در زلزله سرپل‌ذهاب همکاری بسیار خوبی با نیروهای امدادی داشت و در زلزله اخیر مریوان هم بلافاصله ضمن حضور در منطقه، بر آمادگی برای کمک به زلزله‌زدگان تاکید کردیم.

امیر رحمت‌پور با بیان اینکه ارتش در قلب مردم جا باز کرده است، اظهار داشت: افتخار ما دفاع از مرزهای کشور است و هرجا سختی و مشکلی پیش آمده، ارتش با تمام قوا در میدان حضور داشته است.

وی ضمن اشاره به رشادت‌های سپهبد صیاد شیرازی در دوران دفاع مقدس و خدمت به ملت و نظام، گفت: لشکر 28 کردستان، چهار هزار شهید و 13 هزار و 700 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان به اقدامات این قرارگاه در بحث مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: ارتش در زمینه شستشوی خیابان‌ها و معابر عمومی همکاری خوبی با دستگاه‌های دیگر داشته و برای ایجاد نقاهتگاه و بیمارستان صحرایی اعلام آمادگی کردیم.

امیر رحمت‌پور با بیان اینکه ارتش در زمینه آموزش حرفه به سربازان وظیفه هم اقدامات خوبی انجام می‌دهد، یادآور شد: طبق مصوبه جدید ستاد کل نیروهای مسلح، هیچ سربازی بدون یادگیری حرفه از خدمت ترخیص نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه