English

اجرای پویش سهم من آسمان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یزد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: پویش سهم من آسمان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در ایام ماه مبارک رمضان توسط ستاد دیه استان یزد اجرا می گردد.

اجرای پویش سهم من آسمان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد،  سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد گفت: پویش سهم من آسمان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در ایام ماه مبارک رمضان توسط ستاد دیه استان یزد اجرا می گردد.

عظیمی در ادامه گفت: این پویش هر ساله با آغاز برنامه تلویزیونی ماه مهربانی اجرا و در طی برنامه از مردم دعوت میگردد تا با کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به این پویش بپیوندند.

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از صدا و سیمای مرکز استان یزد و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد به دلیل حمایت و همکاری در تهیه و تولید و پخش برنامه تلوزیونی ماه مهربانی گفت: این  برنامه همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه استانی یزد پخش و از عموم مردم جهت کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تحت عنوان پویش   سهم من آسمان دعوت به عمل می آید.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در پایان گفت: مسئولین،  هنرمندان، ورزشکاران و افراد برجسته و سرشناس استان با تبلیغ این پویش در شبکه های مجازی خود از عموم مردم میخواهند تا با کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به این پویش بپوندند.

نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ بانک ملت، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک، شماره کارتهای مجازی۶۲۷۷۶۰۷۰۰۰۰۰۳۲۳۱  و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳۶۶۵۵  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد، روابط عمومی ستاد دیه استان یزد  با تلفن ۰۳۵۳۶۲۹۸۲۰۰  پاسخگوی سئوالات شما در این زمینه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه