English

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد خبر داد؛

پخش برنامه ماه مهربانی در ماه مبارک رمضان از شبکه استانی یزد

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از پخش برنامه تلوزیونی ماه مهربانی ویژه برنامه لحظات افطار از شبکه استانی یزد خبر داد.

پخش برنامه ماه مهربانی در ماه مبارک رمضان از شبکه استانی یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد، سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با اعلام این خبر گفت: برنامه ماه مهربانی ویژه برنامه لحظات افطار در ماه مبارک رمضان هر شب یک ساعت قبل از اذان مغرب به صورت زنده بر روی آنتن شبکه استانی یزد خواهد رفت .

این مقام مسئول در ادامه افزود: این برنامه با ساختاری متفاوت برای ششمین سال متوالی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و با  محوریت اصلی کمک برای آزادی مددجویان نیازمند جرائم غیر عمد و فرهنگ سازی جهت جلوگیری از ورود افراد به زندان تولید  به روی آنتن خواهد رفت.

عظیمی در ادامه گفت: هم اکنون تعداد ۱۶۷ مددجو محکوم مالی جرائم غیر عمد در زندانهای استان یزد به سر میبرند که از این تعداد ۸  محکوم مالی زن بوده و تعداد۱۵۹  نفر از آنها مرد هستند و برای آزادی آنها مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

این مقام مسئول با تشریح وضعیت محبوسان جرایم غیرعمد استان یزد اظهار کرد: بیشترین طیف مددجویان مالی و تحت پوشش ستاد دیه به ترتیب شامل بدهکاران اوراق تجاری چک و سفته و در رتبه‌های بعدی بدهکاران مهریه و نفقه در رتبه بعدی مددجویان محکوم به پرداخت دیه ناشی از تصادفات رانندگی، حادثه کار و دیه شبه عمد قرار دارند.

وی در ادامه گفت: در تلاش هستیم تا با همت خیرین و نیکوکاران و مردم شریف دارالعباده بتوانیم در سال جاری تعداد زیادی از محکومین جرائم غیر عمد مالی را از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگردانیم.  

وی با تاکید بر مهمترین هدف ستاد دیه استان یزد در خصوص پیشگیری از ورود مددجویان جرائم غیر عمد به زندان گفت : تلاش مجموعه ستاد دیه فرهنگ سازی و  اعتماد سازی در بین مردم است تا جایی که مردم با خیال آسوده به مددجویان جرائم غیر عمد مالی کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر