English

علی بیرجندی نژاد:

در صورت نرسیدن واکسن، باید منتظر فاجعه انسانی باشیم

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد بیان کرد: بسیاری از مسئولین به جای اقدام عاجل در پی یافتن مقصر هستند، خرج کردن از مردم و اتهام زنی به آن‌ها نیز راحت‌ترین مسیر برای عده‌ای شده است.

در صورت نرسیدن واکسن، باید منتظر فاجعه انسانی باشیم

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی بیرجندی نژاد رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد با تاکید اعلام کرد: امروز واکسن ضروری است اگر امروز واکسن داخلی به مردم نمی‌رسد نباید منتظر فردا شد.

بیرجندی نژاد ضمن هشدار به مسئولین گفت: رتبه کشور در مرگ و میر در حال ارتقاء است و حتی یک روز تاخیر در واکسیناسیون گسترده و عمومی نابخشودنی است، اگر وزارت بهداشت در نوروز به هر علتی نتوانست موثر وارد میدان شود لااقل در واکسیناسیون گسترده قافیه را نبازد و انتظار همه جامعه از شخص وزیر و مجموعه وزارت بهداشت تهیه واکسن کرونا ، واکسن و واکسن است.

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد با ابراز نگرانی از وضعیت بیمارستان‌ها آنرا غیرقابل باور خواند و افزود: به اذعان بسیاری از همکارانمان در بسیاری از اورژانس‌ها نزدیک به تکمیل ظرفیت هستیم و ادامه این روند باعث خواهد شد تختی برای بستری بیمار جدید نداشته باشیم.

وی در مورد اینکه چرا بدنبال مقصر می گردیم تصریح کرد: این در حالی است که بسیاری از مسئولین به جای اقدام عاجل در پی یافتن مقصر هستند، خرج کردن از مردم و اتهام زنی به آن‌ها نیز راحت‌ترین مسیر برای عده‌ای شده است؛ یک روز سفر‌های نوروزی و روز دیگر صف‌های مرغ مورد اتهام است.

بیرجندی نژاد با اعلام تاسف از مرگ اخیر بر اثر ابتلا به کرونا ادامه داد: متاسفانه برخی بسیار راحت از رسیدن آمار فوتی‌ها به ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ نفر در روز سخن می‌گویند؛ آیا کشوری که با بحران جمعیتی روبرو است و نرخ موالیدش در سال گذشته بهت آور است؛ اینقدر راحت باید از جان دادن سرمایه‌های انسانی و نیروی کار خود بگذرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه