English

مدیرکل انتقال خون مازندران خبر داد:

اختصاص ۶۰ درصد خون‌های اهدایی برای بیماران خاص استان

مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: ۶۰ درصد خون‌های اهدایی برای چهار هزار و ۵۰۰ بیمار خاص استان مانند مبتلایان تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی و سرطانی اختصاص می‌یابد.

اختصاص  ۶۰ درصد خون‌های اهدایی برای بیماران خاص استان

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ذوالفقار تقوی با اشاره به اینکه مراکز اهدای خون در ماه رمضان فعال است، اظهار داشت: مراکز اهدای خون ساری، بابل و آمل صبح‌ها ۸ تا ۱۳ و بعد از افطار از ساعت ۲۱ تا ۳۰ دقیقه بامداد و مرکز امام رضا (ع) بهشهر و مرکز حضرت قائم قائم شهر نیز هر شب ساعت ۲۱ تا ۲۴ فعال است.

وی ادامه داد: مرکز انتقال خون تنکابن همه روزه به جز جمعه از ۸ صبح تا ۱۹ و مرکز اهدای خون رامسر و چالوس نیز در شیفت صبح برای دریافت خون از اهداکنندگان فعال هستند.

مدیرکل انتقال خون مازندران گفت: مرکز اهدای خون گلوگاه چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱ تا ۲۳:۳۰ و پایگاه جویبار نیز دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در همین ساعت میزبان داوطلبان اهداکننده خون است.

وی افزود: ۶۰ درصد خون‌های اهدایی برای چهار هزار و ۵۰۰ بیمار خاص استان مانند مبتلایان تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی و سرطانی اختصاص می‌یابد و با توجه به فعال بودن ۶ مرکز جراحی قلب باز در مازندران نیاز خونی استان همواره بالا است.

تقوی با بیان اینکه همه شیوه نامه‌های بهداشتی در مراکز اهدای خون رعایت می‌شود و تمامی وسایل کاملاً استریل و یکبار مصرف هستند، از مردم خواست اهدای خون را در این ایام فراموش نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی