English

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه در پاسخ به موج؛

۶۰ درصد مردم کرمانشاه تحت پوشش بیمه سلامت هستند/ماهیانه ۳۵ میلیارد تومان هزینه بیمه‌شدگان می‌شود

کیومرث مظفری گفت: کرمانشاه با یک‌میلیون و ۱۵۰ هزار نفر و پرداخت ماهیانه 35 میلیارد تومان، حدود ۶۰ درصد جمعیت استان را تحت پوشش بیمه سلامت قرار داده است.

60 درصد مردم کرمانشاه تحت پوشش بیمه سلامت هستند/ماهیانه ۳۵ میلیارد تومان هزینه بیمه‌شدگان می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه در حاشیه نشست خبری به خبرنگار موج گفت: سال گذشته افراد تحت پوشش بیمه سلامت حدود 6 میلیون مراجعه به مراکز طرف قرارداد داشته‌اند که مجموعاً هزینه‌ای معادل ۴۳۷ میلیارد تومان را داشته است.

کیومرث مظفری در ادامه تعداد مراکز طرف قرارداد را ۱۰۴۰ موسسه شامل پزشک، داروخانه، آزمایشگاه و ... اعلام کرد و خاطرنشان ساخت: ۱۷۰۰ بیمار خاص تالاسمی، دیالیزی، هموفیلی و ام‌اس تحت پوشش بیمه سلامت در کرمانشاه هستند که تقریباً 95 درصد پرداخت هزینه‌های درمان آن‌ها توسط این بیمه تأمین‌شده است.

وی بابیان این مطلب که تقریباً پرداخت مطالبات بیمه سلامت کرمانشاه تقریباً به‌روز است، اظهار داشت: در حال حاضر امسال ۲۹۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته‌شده که ۳۳ درصد آن به‌صورت اوراق خزانه بابت مطالبات سال ۹۶ مراکز دانشگاهی در اختیار آن‌ها قرار گرفته‌شده است و در آینده نزدیک هم مطالبات تیرماه داروخانه‌ها و بیمارستان‌های خصوصی و خردادماه پزشکان، آزمایشگاه‌ها، بیمارستان‌های دولتی غیردانشگاهی و ... پرداخت خواهد شد.

به گفته مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه ۹۰ درصد هزینه‌های بستری بیمه‌شدگان در مراکز دولتی و ۷۰ درصد هزینه‌های سرپایی تحت پوشش بیمه است و بیمارستان‌ها به‌هیچ‌عنوان حق ارجاع بیمار به خارج از بیمارستان برای تأمین دارو و تجهیزات را ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه