English

علی نمازی؛

۲۸ اردیبهشت ماه پایان مهلت ثبت نام از داوطلبان عضویت در هیات‌ مدیره شرکت‌ سرمایه‌گذاری سهام عدالت

متقاضیان عضویت در هیات‌ مدیره شرکت‌ سرمایه‌گذاری سهام عدالت می‌توانند تا روزشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

28 اردیبهشت ماه پایان مهلت ثبت نام از داوطلبان عضویت در هیات‌ مدیره شرکت‌ سرمایه‌گذاری سهام عدالت

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علی نمازی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: ۲۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ آخرین مهلت ثبت‌نام داوطلبان هیات‌ مدیره شرکت‌ سرمایه‌گذاری سهام عدالت است، متقاضیان به « سامانه ستان» به نشانی setan.seo.ir مراجعه کنند.

 

به نقل از روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد، نمازی افزود: متقاضیان عضویت در هیات‌ مدیره می‌توانند تا روزشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

 

به گفته وی داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط و مورد تأیید مراجع ذی‌صلاح تحصیلی و سابقه کار در حوزه مالی بورس از شرایط نامزدی عضویت است و تمامی مدارک باید کامل و بدون نقص در سامانه بارگذاری و ارسال شود.

وی بیان کرد: به درخواست‌های ناقص ترتیب اثر داده نمی شود و نحوه امتیازدهی به واجدان شرایط در اجرای دستورالعمل تأیید صلاحیت حرفه‌ای است که در سایت سازمان به آدرس seo.ir بارگذاری شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی یزد خاطرنشان کرد: افرادی که صلاحیت آن‌ها بر اساس دستورالعمل احراز شود، امکان شرکت در انتخابات اعضای هیات‌مدیره شرکت‌های یادشده را دارند.

نمازی گفت: پس‌ از پایان ثبت‌نام، صلاحیت عمومی و تخصصی داوطلبان از طرف سازمان بورس بررسی و پس‌ از تأیید افراد صلاحیت‌دار، انتخابات برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شرکت سرمایه گذاری یزد بزرگترین شرکت هاست ،ابراز امیدواری کرد: افراد متخصص و حرفه و برای عضویت در هیات مدیره  استان ثبت نام و در برگزاری مجمع اعضا با دقت نظر افراد با صلاحیت بیشتر را انتخاب کنند.

۶۲۰ هزار نفر در استان یزد دارای سهام عدالت هستند که با آزادسازی سهام پارسال،۷۰ درصد آنها روش غیر مستقیم را در سهامداری انتخاب و مدیریت سهام خود را به شرکت سرمایه گذاری استان محول کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه