English

حسن جعفری:

تنها ۴ مسیر پرواز برای فرودگاه بین‌المللی مشهد فعال است

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی بیان کرد: مقصدهای کنونی پرواز هواپیما‌های مسافربری از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد "افغانستان، ترکیه، عراق و قطر" است.

تنها ۴ مسیر پرواز برای فرودگاه بین‌المللی مشهد فعال است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حسن جعفری مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز‌های مسافربری به خارج کشور از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به دلیل شیوع کرونا تنها در چهار مسیر هوایی در جریان است و مقصد کنونی پرواز هواپیما‌های مسافربری را از فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد "افغانستان، ترکیه، عراق و قطر" است.

حسن جعفری با بیان این که پیش از بحران شیوع ویروس کرونا ، پرواز‌های خارجی از این فرودگاه در ۱۴ مسیر هوایی بین‌المللی انجام می‌شد افزود: فعالیت و یا توقف پرواز‌های خارجی در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد هم‌اینک تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی ادامه داد: مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا در خصوص پرواز‌های خارجی فرودگاه مشهد نیز پس از تایید ستاد ملی اجرا می‌شوند.

جعفری در خاتمه تصریح کرد: بر این اساس در صورت هرگونه ابلاغی برای توقف پرواز‌های خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد از سوی ستاد مقابله با کرونا با فوریت اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه