English

ناصر محمودی خبر داد:

ایجاد ۳۵۰ فرصت شغلی جدید در بخش صنایع دستی استان اردبیل

معاون صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: براساس آمارهای ثبت شده در سال گذشته 350 فرصت شغلی جدید در بخش صنایع‌ دستی استان ایجاد شده است.

ایجاد 350 فرصت شغلی جدید در بخش صنایع دستی استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، ناصر محمودی ، معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در سال گذشته با وجود شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود، 350 فرصت شغلی جدید در بخش صنایع‌دستی استان ایجاد شد.

وی توسعه اشتغال و تولید در این بخش را از برنامه‌های مهم سال جاری عنوان کرد و افزود: امسال تلاش و برنامه‌ریزی بر این است تا با وجود محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا زمینه برای توسعه فرصت‌های شغلی جدید را فراهم آوریم.

معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای علاقمندان در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی، برپایی نمایشگاه‌های عرضه و فروش صنایع‌دستی، حمایت از کارگاه‌های فعال، توسعه بیمه فعالان صنایع‌دستی و آشناسازی فعالان این حوزه با اصول بازاریابی داخلی و خارجی از جمله برنامه‌های برای توسعه اشتغال و تولید در این بخش است.

محمودی با اشاره به ثبت دو شهر اردبیل در لیست شهرهای ملی صنایح دستی بیان کرد: در سال گذشته با تکمیل پرونده اصلاندوز به عنوان شهر ملی ورنی و عنبران به عنوان شهر ملی گلیم در شورای راهبردی انتخاب شهر و روستای ملی و جهانی تائید و به ثبت رسید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه