English

امین بهنام :

اجرای مضاعف تمامی پروتکلهای بهداشتی در حرم منور رضوی

معاون خدمات زائران آستان قدس رضوی اعلام کرد: در شرایط سخت فعلی و نیاز به همکاری در کاهش شیوع ویروس کرونا، اولویت را بر زیارت مجازی و از راه دور می دانیم.

اجرای مضاعف تمامی پروتکلهای بهداشتی در حرم منور رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امین بهنام معاون خدمات زائران آستان قدس رضوی با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان قرار گرفته‌ایم اعلام کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی در بارگاه منور رضوی که از قبل نیز اجرایی می‌شده حالت مضاعف به خود گرفته است و همچنین در این ایام از سوی خدام بارگاه منور رضوی تذکرات لازم به زوار و مشرف شدگان به حرم رضوی داده خواهد شد.

امین بهنام  با بیان اینکه در شرایط سخت فعلی و نیاز به همکاری در کاهش شیوع ویروس کرونا، اولویت را بر زیارت مجازی و از راه دور دانست و ادامه داد: با این حال وظیفه خدمت رسانی ما ایجاب می‌کند شرایط زیارت توام با سلامت را برای زوار فراهم کرده و به همین منظور درصدد تشدید پروتکل‌های بهداشتی در حرم رضوی همزمان با ماه مهمانی خدا هستیم.

معاون خدمات زائران آستان قدس رضوی تصریح کرد: خدام حرم رضوی به ویژه در بخش سلامت محور بر تعدادشان در روزهای اخیر افزوده شده و فضاهای مورد استفاده نیز به صورت روزانه توسط نیروهای مستقر در بارگاه منور رضوی ضدعفونی می‌شود و کتابخانه‌های آستان قدس رضوی به صورت موقت غیرفعال شدند.

وی همچنین در مورد برگزاری نمازهای جماعت گفت: در این ایام در صحن‌های مرکزی شاهد برپایی نماز جماعت نخواهیم بود و فرش‌ها نیز با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با فاصله پهن خواهد شد تا میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشدید شود.

بهنام در مورد لغو برخی از اماکن فعال قبلی گفت: علاوه بر این تعدادی از اماکنی که پیش از این در سطح حرم رضوی فعال بوده است همچون چایخانه رضوی در ایام ماه مبارک رمضان ملغی شده است تا دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از پیش رعایت شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی