English

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران خبر داد:

شناسایی ۱۶۵ نقطه ساحلی مازندران برای احداث اسکله توریستی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به شناسایی 165 نقطه در حاشیه دریای مازندران، گفت: این نقاط برای احداث اسکله های توریستی در نظر گرفته شدند که در حال حاضر برای 65 نقطه مجوز بدون نام صادر شده است.

شناسایی 165 نقطه ساحلی مازندران برای احداث اسکله توریستی

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسن خیریان پور در آئین راه اندازی و بهره برداری از سامانه آنلاین رصد و پایش هوایی جنگل های هیرکانی در چالوس اظهار داشت: جنگل های هیرکانی ثبت شد و همه ما موظف به حفظ و حراست از این موهبت الهی هستیم و باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی ادامه داد: پایلوت سامانه آنلاین رصد و پایش هوایی جنگلهای هیرکانی در غرب مازندران صورت گرفته است و بنابراین ایجاب می کند تا حراست و حفاظت از جنگل ها به شکل ریزبینانه تری انجام شود و علاوه بر تأثیرات بالا در مبارزه با قاچاق چوب، با پایش اطلاعات، تصمیم گیری ها لازم به موقع انجام می گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: در سال گذشته دو هزار هکتار زراعت چوب در مازندران انجام شد که البته هدف گذاری بر روی 6 هزار هکتار بود ولی به دلیل کمبود نهال محقق نشد اما اکنون در حال حل این موضوع هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین در سطح استان مازندران به وسعت 800 هکتار توسعه کشت گیاهان دارویی داشتیم و این روند با همین شتاب ادامه خواهد یافت.

خیریان پور با اشاره به شناسایی 165 نقطه در حاشیه دریای مازندران ، اظهار داشت: این نقاط برای احداث اسکله های توریستی در نظر گرفته شدند که در حال حاضر برای 65 نقطه مجوز بدون نام صادر شده است.

وی با اشاره به رونق صنایع دستی در استان مازندران، تصریح کرد: یکی از ملزومات این هنر دستی، چوب است که انتظار داریم سازمان جنگل های کشور در بحث تأمین چوب موردنیاز فعالان این عرصه کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه