English

شناسایی ۱۵۴ فرد مشکوک به کرونا طی ۲۴ ساعت در یزد/ تعداد مبتلا به کرونا در یزد به ۵۰۲ نفر رسید

در شبانه روز گذشته ۱۵۴ فرد مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند و از مجموع بیماران ۶۷ نفر به دلیل وخامت حال آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

شناسایی 154 فرد مشکوک به کرونا طی 24 ساعت در یزد/ تعداد مبتلا به کرونا در یزد به 502 نفر رسید

به گزارش خبرگزاری موج یزد، ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تعداد افراد مشکوک به کرونا در استان را ۵۰۲ نفر ذکر کرد و گفت: افزایش مبتلایان به این ویروس در استان روند صعودی دارد.

سیدابراهیم سلمانی افزود: در شبانه روز گذشته  ۱۵۴ فرد  مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان یزد پذیرش شدند و  از مجموع بیماران  ۶۷ نفر به دلیل وخامت حال آنها در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی از مردم خواست بیماری کووید ۱۹  را جدی بگیرند، شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت و از برگزاری دورهمی های خانوادگی و حضور در شهر جدا خودداری کنند و در خانه که امن ترین پناهگاه برای پیشگیری از ابتلای افراد به کروناست، بمانند.

همچنین سلمانی شنبه هفته جاری گفته بود که در  سه هفته گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی سه  هزار و ۸۱۸ فرد مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند و از مبتلایان شناسایی شده، ۴۹۵ نفر در بیمارستان  بستری و سه هزار و ۳۲۳ نفر هم در منزل دوره درمان خود را ادامه دادند.

وی  افزود: از مجموع افراد شناسایی شده ۲ هزار و ۳۲۷ نفر مربوط به شهرستان یزد( با حدود ۶۰ درصد جمعیت استان) است و در این مدت ۴۰۵ نفر هم در خاتم( با ۴۵ هزار نفر جمعیت)، ۲۸۵ نفر در اردکان، ۱۹۶ نفر در مهریز، ۱۶۵ تن در تفت،۱۵۸ نفر در ابرکوه،۱۳۳ تن در میبد، ۷۲ بیمار از  اشکذر ،۴۴  نفر از بهاباد و ۳۳ نفر هم بافق  شناسایی شدند.

به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در سه هفته گذشته ۳۲ تن از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در استان جان خود را از دست دادند و در حال حاضر رعایت فاصله اجتماعی در استان به ۳۷ درصد و استفاده از ماسک در استان به ۴۶ درصد کاهش یافت.

وی  تاکید کرد: بین رعایت شیوه نامه های بهداشتی و افزایش بیماری رابطه مستقیم وجود دارد و با رعایت بیش از پیش شیوه نامه های بهداشتی از میزان خسارت، ابتلا و مرگ و میر در استان کاسته می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه