English

سید ابراهیم سلمانی؛

واکسیناسیون ۹۴ نفر از کادر درمان بخش های آی سی یو علیه کرونا در یزد/ ۱۳۷ بیمار مشکوک به کرونا در یزد

استان یزد با واکسیناسیون ۹۴ نفر از کادر درمان بخش های آی سی یو علیه ویروس کرونا در روز نخست به نسبت جمعیت کادر درمانی رتبه اول را در کشور کسب کرد گفتنی است:در گام نخست، واکسیناسیون علیه کرونا برای کادر درمان شاغل در بخش مراقبت های ویژه درگیر با این ویروس انجام می شود و با ورود محموله های بعدی واکسن اسپوتنیک وی به کشور، سایر کادر درمان مایه کوبی می شوند.

واکسیناسیون ۹۴ نفر از کادر درمان بخش های آی سی یو علیه کرونا در یزد/ 137 بیمار مشکوک به کرونا در یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سید ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: بنابر اعلام وزات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی استان یزد با واکسیناسیون ۹۴ نفر از کادر درمان بخش های آی سی یو علیه ویروس کرونا در روز نخست به نسبت جمعیت کادر درمانی رتبه اول را در کشور کسب کرد.

سلمانی افزود: این استقبال مرهون پیشقدم شدن نیروهای بهداشت و درمان و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان است که برخلاف شک و شبهه هایی که وجود داشت، برای اطمینان بخشی به نیروها داوطلب شدند.

وی ادامه داد: در گام نخست، واکسیناسیون علیه کرونا برای کادر درمان شاغل در بخش مراقبت های ویژه درگیر با این ویروس انجام می شود و با ورود محموله های بعدی واکسن اسپوتنیک وی به کشور، سایر کادر درمان مایه کوبی می شوند.

137 بیمار مشکوک به کرونا در یزد

 سلمانی اظهار کرد: هم اکنون ۱۷۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند که از این تعداد، ۵۶ نفر به دلیل وخامت حال در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ها تحت درمان قرار دارند.

سلمانی گفت: اعتقاد به پایان بیماری کووید ۱۹ کاملا اشتباه است و هرگاه غفلت کنیم افزایش آمار بستری‌های مبتلا به ویروس کرونا را به دنبال دارد  و در صورت تداوم رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی، باز شاهد افزایش افراد مبتلا به کرونا و مرگ و میر بیماران به اصطلاح معروف روزهای سیاه خواهیم بود.

گفتنی است: مرحله نخست واکسیناسیون علیه ویروس کرونا دیروز( سه شنبه) همزمان با سراسر کشور در استان یزد انجام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه