English

محمد توکلی؛

دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد، به افق بین المللی می اندیشد

مدیر اجرایی و هنری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد عنوان کرد: طبق نظر داوران محترم این جشنواره و اهالی سینما، یکی از با کیفیت ترین جشنواره های استانی را در قالب جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد برگزار کردیم.

دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد، به افق بین المللی می اندیشد

محمد توکلی مدیر اجرایی و هنری نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد، در خصوص ضرورت و اهمیت برگزاری جشنواره های هنری به ویژه جشنواره فیلم کوتاه ساباط یزد، بیان داشت : طبق نظر داوران محترم این جشنواره و اهالی سینما، یکی از با کیفیت ترین جشنواره های استانی را در قالب جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد برگزار کردیم. 

توکلی معتقد است:  از آنجا که هنر، به ویژه سینما متعلق به حزب یا گروه خاصی نیست، با ایجاد همدلی بین انسان ها و شهرها، خارج از هر سلیقه و جناح و گروهی به جهانی فارغ از مرزهای سیاسی و قومیتی می پردازد. 

وی با اشاره  به تجربیاتش در برگزاری این رویداد هنری در یزد گفت: طی دوسالی که زمان گذشت تا نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه ساباط یزد به اختتامیه برسد، از چهره های شاخص سینما و فیلم کوتاه در هیئات انتخاب و داوران استفاده کردیم و همچنین برای اولین بار در جشنواره های ملی استان، بخش سایه روشن و فرشتگان کار را اضافه کردیم تا از فیلمسازان و عوامل یزدی به طور مستقل داوری و تجلیل بعمل آید.

متاسفانه علی رغم وعده وعیدهای تعداد زیادی از مدیران استانی، تنها تعداد محدودی از مدیران و مسئولان استان در برگزاری  این جشنواره ما را حمایت کردند .

توکلی بیان کرد: برای اینکه این رویداد اولین و آخرین دوره جشنواره ساباط یزد نباشد، می بایست از طرف مسئولان مورد حمایت بیشتری قرار گیرد. 

مدیر اجرایی این جشنواره اظهار داشت: بسیاری از شهرهای کوچک دنیا با برگزاری چنین جشنواره هایی درسطح جهانی شناخته شدند، همچون کن که بخاطره جشنواره فیلم کن بر سر زبانها افتاد. بی شک یزد با پتانسیل ثبت جهانی این ظرفیت را دارد که با داشتن جشنواره هایی در سطح بین المللی شناخته شده تر و پرآوازه تر شود. 

گفتنی است: محمد توکلی فارغ التحصیل سینما، تا کنون تهیه کننده نزدیک به ۲۰۰  اجرا در بخش فیلم و موسیقی و تئاتر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه