English

در اجرای پروژه های مخابراتی؛

اولویت مخابرات کردستان استفاده از ظرفیت پیمانکاران بومی است

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت پیمانکاران بومی در اجرای پروژه‌های مخابراتی در استان، نقش تعیین کننده‌ای در توسعه اقتصادی و موضوع اشتغال دارد، گفت: این امر در چند سال گذشته مورد توجه این منطقه قرار گرفته است.

اولویت مخابرات کردستان استفاده از ظرفیت پیمانکاران بومی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آزاد حکمت  پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفت‌و‌گو با اصحاب رسانه در سنندج با اعلام اینکه در راستای کمک به بخش خصوصی در استان و اهمیت موضوع اشتغال در حوزه‌ مهندسی مخابرات، طی چند سال گذشته بکارگیری و استفاده از ظرفیت پیمانکاران بومی در اجرای پروژه‌های مخابراتی مورد توجه قرار گرفته است، اظهار کرد: خوشبختانه نتیجه این اعتماد، توسعه و ارتقا به موقع زیرساخت‌های مخابرات در استان است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تقدیر از تلاش شبانه‌روزی و تعامل پیمانکاران با مخابرات منطقه کردستان، اظهار داشت: در کنار زحمات پیمانکاران در راستای اجرای دقیق پروژه‌های محوله، سعی ما بر اختصاص و پرداخت به موقع اعتبارات و هزینه‌های لازم برای انجام و پیشرفت برنامه‌های تعریف شده بوده و هست.

حکمت با بیان اینکه اجرای دقیق پروژه‌ها نیازمند یک تعامل دوسویه بین مخابرات منطقه و پیمانکاران بومی است، خاطر نشان کرد: با بهره‌گیری از شناسایی پتانسیل‌ها و توانمندی پیمانکاران و برگزاری مناقصات به موقع و اجرای تعهدات طرفین می‌توان در برنامه‌ریزی دقیق پروژه‌ها برابر زمان‌بندی موفق عمل کرد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن اعلام اینکه پروژه‌ها و برنامه‌های منطقه در قالب چند گروه مشخص، تعریف و تدوین شده اند، افزود: هر کدام از پروژه‌های مخابراتی بر حسب تخصص و پشتیبانیِ مالی و ضوابط برگزاری مناقصه، به پیمانکار معین واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد قابل توجهی از پیمانکاران بومی استان با مخابرات منطقه همکاری دارند تصریح کرد: این امر علاوه بر اهمیت توسعه اقتصادی و معیشت آنان، به لحاظ اشتغالزایی غیر مستقیم نیز مورد توجه مخابرات منطقه قرار گرفته است.

وی در پایان با بیان این مطلب که ارائه به موقع خدمات و سرویس‌های مخابراتی به مشتریان موجب رشد و پیشرفت همه جانبه سطح آگاهی مردم، رونق کسب و کارهای آنلاین و بهره‌مندی بیش از پیش مشتریان به خدمات با کیفیت‌تر می‌شود، بر حفظ و ارتقاء تعامل تنگاتنگ بین مخابرات و پیمانکاران تاکید داشت و خواستار تداوم این مهم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی