English

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد؛

خرید بیش از ۱۱ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی با صرفه جویی حاصل از کاهش مراجعات دوران کرونا

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: خرید بیش از ۱۱ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی جهت بیمارستان و درمانگاه ها از محل صرفه جویی حاصل از کاهش مراجعات ناشی از کرونا، با همکاری ستاد سازمان اشاره کرد و تاکید کرد: حمایت خیرین در این دوران توانمندی ما را برای خرید تجهیزات مورد نیاز تکمیل کرد.

خرید بیش از ۱۱ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی با صرفه جویی حاصل از کاهش مراجعات دوران کرونا

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد حسین توحیدی فر مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد ضمن اشاره به مشکلاتی که به واسطه کرونا برای کل کشور به ویژه برای کادر سلامت و بهداشت و درمان ایجاد شد، بر عملکرد مثبت و شایسته کادر درمان تامین اجتماعی استان یزد تاکید کرد و گفت: از تهدید ایجاد شده در دوران کرونا یک فرصت مناسب برای انجام کارهای عمرانی ایجاد کردیم.

توحیدی فر که در اولین جلسه شورای اداری مدیریت درمان تامین اجتماعی استان یزد سخن می گفت با اشاره به مشکلات ایجاد شده به واسطه کرونا گفت: به شکر خدا توانستیم از تهدید ایجاد شده توسط بیماری کرونا یک فرصت ایجاد کنیم و در خلوتی بخشهای بستری که به این واسطه ایجاد شده بود فعالیت‌های عمرانی هتلینگ بیمارستان شهدای کارگر یزد و بازسازی بخش ها را انجام دهیم.

وی همچنین به خرید بیش از ۱۱ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی جهت بیمارستان و درمانگاه ها از محل صرفه جویی حاصل از کاهش مراجعات ناشی از کرونا، با همکاری ستاد سازمان اشاره کرد و تاکید کرد: حمایت خیرین در این دوران  توانمندی ما  را برای خرید تجهیزات مورد نیاز تکمیل کرد.

توحیدی فر در ادامه ضمن آرزوی سلامتی برای پرسنلی که در پایان سال ۹۹ به افتخار بازنشستگی نائل شده اند از خدمات دکتر محمد حسین رفیعی که قریب به ۲۰ سال به عنوان رئیس مراکز درمانی تامین اجتماعی قائمیه و حضرت سجاد علیه السلام فعالیت داشته است تقدیر کرد.

در این جلسه همچنین آقای داوود بیک خورمیزی به عنوان سرپرست درمانگاه شهرستان مهریز معرفی شد. همچنین از خدمات سرکار خانم دکتر پژوفر فر  رئیس درمانگاه شهرستان مهریز تقدیر و به عنوان رییس درمانگاه حضرت سجاد علیه السلام معرفی شد.

در پایان مراسم نیز از تعدادی از کارشناسان و روسای ادارات مدیریت درمان که در طول سال 99 توسط دستگاههای مرتبط مورد تقدیر قرار گرفته بودند تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه